  • 11. Data: 2009-11-22 22:33:20
    Temat: Re: Tanie konto
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Teraz_ja" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:he9vjm$784$1@inews.gazeta.pl...
    > Pytanie pewnie trywialne, ale może ktoś coś podpowie. Otóż, chciałbym
    > sobie
    > założyć konto bankowe, jak najtańsze, z obługą internetową i kartą
    > bankomatową. Brak cyklicznych wpłat, a te które będą dokonywane nie będą
    > wysokie. Czyli obsługa konta powinna być jak natańsza, o ile nie darmowa.
    > Czy
    > istnieje takie konto na rynku usług?

    Ja dla zabawy i przećwiczenia bankowości internetowej jako pierwsze 10 lat
    temu założyłem konto w mBanku.
    Rzeczywiście koszt ZERO wygoda 100%, a wpłaty nieistotne. Karta owszem, z
    delfinkiem, chipowa...

    Ale czy dzisiejszy mBank jest podobnie przyjazny, to nie zaręczę...

    Polbank założyłem z powodu 6% i kapitalizacja dzienna, bez 19% podatku
    Belki.
    Roczny składany wychodzi jeszcze więcej. Bezpłatny przy rachunku
    Mocno Osczędzającym obsługiwanym internetowo. Inaczej tylko jedna wypłata w
    miesiącu
    za zero, następne za 10 zł. Co kto lubi i doczego potrzebne.
    W polbanku te 6,5 jedynie do kwoty 15 tys złotych. Powyżej "tylko" 5%...

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 12. Data: 2009-11-23 23:59:32
    Temat: Re: Tanie konto. Polbank.
    Od: "Ernest" <o...@u...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W polbanku te 6,5 jedynie do kwoty 15 tys złotych. Powyżej "tylko" 5%...
    >
    > Feromon

    Już nieaktualne. Teraz jest 6,5 % dla kwoty 0 - 5'000 zł., powyżej - 5 %.

  • 13. Data: 2009-11-24 07:07:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Ernest" <o...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Już nieaktualne. Teraz jest 6,5 % dla kwoty 0 - 5'000 zł., powyżej - 5 %.

    chyba obaj macie racje
    pierwszy 15 tys łącznie z 3 kont mocnych
    drugi 5 tys na jednym z kont mocnych

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 14. Data: 2009-11-25 22:29:07
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Ernest" <o...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Już nieaktualne. Teraz jest 6,5 % dla kwoty 0 - 5'000 zł., powyżej - 5
    > %.

    Potwierdzam. Max 3 konta po 5000. Do tego te 6,5 nie jest po procencie
    składanym, tylko codziennie.
    Zatem rocznie wypada około 6,7% BEZ PODATKU.
    Ale ile można kasy wyciagnąć z 15000? Do tego bank grecki, a grek to trzech
    cyganów oszuka...
    Ściągną klientów, a potem... piiiip....

    Feromon

  • 15. Data: 2009-11-25 23:27:50
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Lis, 23:29, "Feromon" <f...@w...pl> wrote:
    > Do tego bank grecki, a grek to trzech
    > cyganów oszuka...
    grecki a może szwajcarski...zależy jak patrzeć:)