  • 1. Data: 2013-10-24 10:12:42
    Temat: Takim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Data: 23/10/2013
    Temat: Ważne informacje dotyczące Twojego Rachunku
    Wiadomość

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że dnia 26 października 2013 r. przynajmniej jeden z Państwa rachunków
    prowadzonych w Raiffeisen Polbank zostanie zamknięty. Rozwiązaniu ulegną zawarte z
    Państwem umowy rachunków spełniających kryteria wskazane w par. 3 ust. 8 i 9
    Regulaminu Konta. Oznacza to, że:

    1) jeżeli nie korzystają Państwo z Rachunku Podstawowego i Rachunku Dodatkowego
    przez okres dwóch lat i ich saldo wynosi nie więcej niż 0,01 PLN (lub równowartość
    tej kwoty w walucie obcej) oraz Rachunki nie służą do spłaty kredytów udzielonych
    przez Bank - Rachunki te zostaną zamknięte,

    2) jeżeli korzystają Państwo z Rachunku Podstawowego, ale nie korzystają z
    Rachunku Dodatkowego przez okres dwóch lat i jego saldo wynosi nie więcej niż 0,01
    PLN (lub równowartość tej kwoty w walucie obcej) i Rachunek ten nie służy do spłaty
    kredytu udzielonego przez Bank, zamknięty zostanie tylko Rachunek Dodatkowy.
    Z poważaniem
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    I mam, jak to się mówi, ambiwalentne uczucia. I tak bym zamknął te
    rachunki (pomagajacy + 6 mocnych), ale sposób powiadomienia i termin (3
    dni) budzi mój niejaki niesmak.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.

  • 2. Data: 2013-10-24 11:32:51
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 10:12:42 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > I mam, jak to się mówi, ambiwalentne uczucia. I tak bym zamknął te
    >
    > rachunki (pomagajacy + 6 mocnych), ale sposób powiadomienia i termin (3
    >
    > dni) budzi mój niejaki niesmak.

    Wygląda na zmasowane czyszczenie - też to dostałem.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-10-24 16:03:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:

> [...]
    >
    > I mam, jak to się mówi, ambiwalentne uczucia. I tak bym zamknął te
    > rachunki (pomagajacy + 6 mocnych), ale sposób powiadomienia i termin (3

    tak to jest jest ktoś mało inteligentny redaguje komunikaty.

  • 4. Data: 2013-10-24 18:24:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Kamil "Jońca" wrote:

    > Temat: Ważne informacje dotyczące Twojego Rachunku
    > Wiadomość

    A to przyszło zewnętrznie czy po zalogowaniu?

  • 5. Data: 2013-10-24 18:37:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "cef" <c...@i...pl> writes:

    > A to przyszło zewnętrznie czy po zalogowaniu?

    Po zalogowaniu (dziś). Co rozumiesz przez "zewnętrznie"?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    [The French Riviera is] a sunny place for shady people.

  • 6. Data: 2013-10-24 18:44:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:
    [...]

    > I mam, jak to się mówi, ambiwalentne uczucia. I tak bym zamknął te
    > rachunki (pomagajacy + 6 mocnych), ale sposób powiadomienia i termin (3
    > dni) budzi mój niejaki niesmak.
    > KJ

    Tym bardziej, że zgodnie z regulaminem
    (http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/304
    44758/Regulamin+Konta+od+01.07.2013.pdf)
    w § 37 mamy:
    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Bank może wypowiedzieć Umowę Konta, w formie pisemnej,
    z ważnych przyczyn, z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w przypadku
    zaistnienia któregokolwiek z następujących zdarzeń: [...]
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    No tak. Hm.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Magic is always the best solution -- especially reliable magic.

  • 7. Data: 2013-10-24 21:36:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Oct 2013 18:44:00 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > z ważnych przyczyn, z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia,
    > w przypadku zaistnienia któregokolwiek z następujących zdarzeń: [...]

    No ciekawie pogrywają. Co najlepsze wychodzi na to, że niby półbank etc.
    ale z moich obserwacji widać, że się pogorszyło i Rajfi to chyba ćwierć
    jest ;)
    Do tej pory można było złożyć reklamację przez wewnętrzną pocztę w
    Polbanku i odpowiedź ładnie pocztą przyszła i czasami jeszcze ktoś
    zadzwonił powiedzieć to co przyjdzie i tak. Teraz pocztą wewnętrzną się
    nie da, tylko w oddziale i ostatnio Pani zadzwoniła aby poinformować o
    wyniku reklamacji i że niby list przyjdzie ale już dwa tygodnie i nic nie
    ma. Także jak przeliczniki popsują trzeba wiać a szkoda bo niby półbank a
    użyteczny :)

    Xenocide

  • 8. Data: 2013-10-24 22:13:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Kamil "Jońca" wrote:

    > Po zalogowaniu (dziś). Co rozumiesz przez "zewnętrznie"?
    > KJ

    No bez zalogowania czyli na mail, SMS albo naziemną pocztą.

  • 9. Data: 2013-10-25 05:15:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > z ważnych przyczyn, z zachowaniem dwumiesięcznego okresu wypowiedzenia, w przypadku
    > zaistnienia któregokolwiek z następujących zdarzeń: [...]

    No cóż, wydaje się jednak, że Półbank jest w prawie :), bo mamy też §3
    nazwany dla niepoznaki "struktura konta" i tam jest pkt 8:

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Rachunek Podstawowy ulega automatycznemu zamknięciu, jednak nie wcześniej niż w dniu
    26.10.2013 r., gdy spełnione są łącznie następujące przesłanki [...]
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Już mi się nawet nie chce sprawdzać, czy przysłali mi odpowiednią
    makulaturę.

    KJ
    PS. A i tak niesmak pozostał.

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    FORTUNE'S RULES TO LIVE BY: #2

  • 10. Data: 2013-10-25 12:41:35
    Od: em <e...@g...com>

    To przy okazji dowiedziałem się, że nie poinformowali mnie o nowym regulamnie i TOiP,
    które obowiązują od 01.07.2013.

    Wiem, że powyższe paragrafy o zamknięcu nieaktywnych kont wpisali jeszcze we
    wcześniejszych zmianach na wiosnę, więc są obowiązujące.