eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTakim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się. › Takim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się.
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Takim komunikatem uraczył, mnie PółRajfi po zalogowaniu się.
    Date: Thu, 24 Oct 2013 10:12:42 +0200

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    Data: 23/10/2013
    Temat: Ważne informacje dotyczące Twojego Rachunku
    Wiadomość

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że dnia 26 października 2013 r. przynajmniej jeden z Państwa rachunków
    prowadzonych w Raiffeisen Polbank zostanie zamknięty. Rozwiązaniu ulegną zawarte z
    Państwem umowy rachunków spełniających kryteria wskazane w par. 3 ust. 8 i 9
    Regulaminu Konta. Oznacza to, że:

    1) jeżeli nie korzystają Państwo z Rachunku Podstawowego i Rachunku Dodatkowego
    przez okres dwóch lat i ich saldo wynosi nie więcej niż 0,01 PLN (lub równowartość
    tej kwoty w walucie obcej) oraz Rachunki nie służą do spłaty kredytów udzielonych
    przez Bank - Rachunki te zostaną zamknięte,

    2) jeżeli korzystają Państwo z Rachunku Podstawowego, ale nie korzystają z
    Rachunku Dodatkowego przez okres dwóch lat i jego saldo wynosi nie więcej niż 0,01
    PLN (lub równowartość tej kwoty w walucie obcej) i Rachunek ten nie służy do spłaty
    kredytu udzielonego przez Bank, zamknięty zostanie tylko Rachunek Dodatkowy.
    Z poważaniem

    I mam, jak to się mówi, ambiwalentne uczucia. I tak bym zamknął te
    rachunki (pomagajacy + 6 mocnych), ale sposób powiadomienia i termin (3
    dni) budzi mój niejaki niesmak.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.