    From: Szymon <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Date: Tue, 30 Jul 2019 16:48:25 +0200
    <5d3705f4$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <qh71p1$pbk$1@gioia.aioe.org>
    <5d370f45$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <qh74ko$16mj$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qh7967$1ro3$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qh7ptq$7ni$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qhefah$1slo$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qhfhq5$12r1$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qhn32e$1qm6$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qhnm48$ilj$3@gioia.aioe.org>
    <3myeuywy5y0t$.1wascvqbsdly6$.dlg@40tude.net>
    <qhopsr$17j0$1@gioia.aioe.org>
    <5d402439$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhp9ll$1qo6$1@gioia.aioe.org>
    <5d404869$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhpj8l$1heq$1@gioia.aioe.org>
    <5d4055ae$0$539$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2019-07-30 o 16:33, J.F. pisze:

    > Myslisz, ze jestem wyjatkowy, a reszta ludzi lubi chodzic po bankach ? :-)

    Tak, jesteś wyjątkowy. Dziś też posiadasz produkty, których większość
    nie posiada.
    Argumentacja też wyjątkowa.

    > Ja tam milo wspominam banki do ktorych nie musze chodzic :-)

    Napisałeś: "czasem BZ mnie zmusza do zajscia do
    Zatem proponuję Ci zorientowanie się w ofercie premium. Jest szansa na
    ominięcie kolejek.

    > Byc moze, ale troche watpie aby do tego doszlo.

    Niestety moja ostatnia wizyta w oddziale EB wiązała się właśnie z
    przelewem. Ostatnia w Mille z wpłatą (wpłatomat nieczynny), ostatnia w
    CA to rozwiązanie umowy i zdanie tokena. W Aliorze wpłata USD. Tak sobie
    myślę... żadna z tych operacji nie mogła się odbyć zdalnie.

    > Myslisz, ze tak chetnie zaczne banki odwiedzac ?

    Ty? Nie.

    > Predzej zaloze 10 kont.

    Będziesz mieć wygodnie, ale kosztownie.

    > Albo procenty tak spadna, ze oszczednosci nie bedzie sie trzymalo w
    > bankach, tylko w akcjach, funduszach itp ... albo w złocie :-)

    Rzecz w tym, iż akcje/fundusze też często obsługuje BM banku. ;-) Złoto?
    OK, ale tu w przypadku fizycznego będzie bardzo trudno uniknąć wyjścia z
    domu. Możliwe, acz kosztowne.