  • 1. Data: 2009-03-11 11:27:28
    Temat: Tak to robią zawodowcy z licencjami :-(
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Dziś dowiedziałem się pewnej ciekawostki o "zawodowych" doradcach
    inwestycyjnych zarządzających kasą na zlecenie w ramach instytucji Asset
    Management jednego z biur.
    Mianowicie: umoczyli klientowi w 2008 roku grubo ponad 40% na akcjach.
    A na formularzu PIT człowiek dostał 400 zł zysku
    Okazało się, że zrealizowali zysk na jakiejś transakcji i faktycznie dla
    urzędu skarbowego wykazali zysk, a to co było umoczone jest cały czas
    otwarte.
    DJ

  • 2. Data: 2009-03-11 11:29:56
    Temat: Re: Tak to robią zawodowcy z licencjami :-(
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Zapomniałem dodać, że w ramach tej usługi mieli pełną mozliwość
    wykorzystywania pochodnych do zabezpieczania pozycji.
    DJ

  • 3. Data: 2009-03-11 11:35:00
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> wrote in message
    > Zapomniałem dodać, że w ramach tej usługi mieli pełną mozliwość
    > wykorzystywania pochodnych do zabezpieczania pozycji.
    > DJ

    jesli facet ocenia efekty ich "zarządzania" tylko po PIT-ach.. to zasługuje
    na ich "service".

    george.

  • 4. Data: 2009-03-11 11:43:19
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    A jakimi miarami oceniłbyś sprawność zarządzającego, który z 50 k schodzi w
    18 miesięcy do 20 k?
    DJ

  • 5. Data: 2009-03-11 11:43:50
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> wrote in message
    >
    > jesli facet ocenia efekty ich "zarządzania" tylko po PIT-ach.. to
    > zasługuje na ich "service".

    Dopóki nie sprzedadzą, strata nie występuje.
    :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2009-03-11 11:45:46
    Od: "george" <g...@v...pl>

    >A jakimi miarami oceniłbyś sprawność zarządzającego, który z 50 k schodzi w
    >18 miesięcy do 20 k?
    > DJ
    no właśnie takimi.. 50K - > 20K :) (czyli śledzenie wyceny aktywów).
    a "fikołki" z PIT'a bym sobie podarował. Swoją droga ruch godny "miszcza" z
    tym pitem....

    swoją droga jak mogli dodatkowo dopuscic do płacenia jakiegokolwiek podatku
    w tej sytuacji ?
    Moze jednak licza na to że ktoś tylko pity ogląda i jak płaci belkowe to
    mysli że jest ok ?

    george

  • 7. Data: 2009-03-11 11:47:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Dopóki nie sprzedadzą, strata nie występuje.
    > :-D

    hue hue... powiedz to facetom którzy kładą sie spać z regułą Mark-To-Market
    do poduszki, co ja wczoraj Bernanki ogłosił że bedzie "masowal", zeby nie
    była tak "upierdliwa"..

    george

  • 8. Data: 2009-03-11 11:53:31
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > podatku w tej sytuacji ?
    > Moze jednak licza na to że ktoś tylko pity ogląda i jak płaci belkowe to

    To, ze tyle wtopili to jedna kwestia.

    A to, ze taki wyszedl PIT to druga. Bo niby co? Mieli specjalnie zamknac
    stratne pozycje tylko dlatego, zeby PIT wyszedl na zero albo na minus? Gdyby
    chodzilo o duza kwote to taki ruch moglby byc nawet uzasadniony. A tak?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2009-03-11 11:55:48
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > stratne pozycje tylko dlatego, zeby PIT wyszedl na zero albo na minus?
    > Gdyby chodzilo o duza kwote to taki ruch moglby byc nawet uzasadniony. A

    wiem że to może drobne ale 76 podatku względem 2,8 pln prowizji za operacje
    czyszczenia "belki" uwazam za uzasadniona ekonomicznie...

    george

  • 10. Data: 2009-03-11 12:51:44
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > wiem że to może drobne ale 76 podatku względem 2,8 pln prowizji za
    > operacje czyszczenia "belki" uwazam za uzasadniona ekonomicznie...

    Przeciez ci wspaniali zawodowcy obracaja milionami, nie moga sie opedzic od
    tysiecy klientow, a Ty chcialbys, zeby sobie zawracali glowe jakimis
    drobniakami jednego z wielu klientow ;)

    Pozdrawiam

    Darek