  • 1. Data: 2009-03-11 09:18:06
    Temat: Ostrzeżenie dla byczków
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jeżeli liczycie na hossę, możecie się jutro zawieść. Już pisałem tu o
    liczbie 11. Fw20H09 do tej pory 242 sesje = 11*22. Możliwy max na dziś -
    1542. Chyba, że dzisiejsza sesja będzie dołkiem. W takim przypadku misie nie
    mają szans. Jeżeli sesja neutralna (jak do tej pory), to kontynuujemy
    powolny marsz w górę.
    Giełda to matematyka. (to do Pestera i innych niedowiarków). Politycy też
    wierzą w wykresy. Jak im słupek spada, to puszczają niusa, żeby zrobić
    korektę. Tyle, że to tylko korekta, a nie odwrócenie trendu.

    kc

    PS Piszę to, bo nie jestem zaangażowany kapitałowo.

    Mogę się mylić w swojej prognozie jak to często bywa u mnie i u
    profesjonalnych analityków :-).

  • 2. Data: 2009-03-11 09:22:03
    Temat: Re: Ostrzeżenie dla byczków
    Od: cos <c...@g...pl>

    kc pisze:
    > Jeżeli liczycie na hossę, możecie się jutro zawieść. Już pisałem tu o

    informuje iz koncentracja na Fw20H09 nie wystepuje...

  • 3. Data: 2009-03-11 09:25:08
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    cos <c...@g...pl> napisał(a):

    > informuje iz koncentracja na Fw20H09 nie wystepuje...

    Wyjaśnij pojęcie "koncentracja"

    kc

  • 4. Data: 2009-03-11 09:48:06
    Od: cos <c...@g...pl>

    kc pisze:

    > Wyjaśnij pojęcie "koncentracja"
    >
    > kc

    grube ryby juz nie graja na kontraktach...

  • 5. Data: 2009-03-11 09:56:29
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    cos <c...@g...pl> napisał(a):

    > grube ryby juz nie graja na kontraktach...

    Czy mógłbyś powiedzieć jaką ty jesteś rybą? Dość szybko odpowiedziałeś na mój
    post, nie sądzę, że jesteś planktonem.

    kc

  • 6. Data: 2009-03-11 10:01:31
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    cos <c...@g...pl> napisał(a):

    Uprzedze twoje ewentualne pytanie:

    http://en.netlog.com/m/profile/nickname=kc59

    kc

  • 7. Data: 2009-03-11 11:25:55
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "cos" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > grube ryby juz nie graja na kontraktach...

    Mają po pare rków?
    :)))

  • 8. Data: 2009-03-11 15:20:51
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kc <k...@g...pl> napisał(a):

    Anuluję ostrzeżenie, to jeszcze nie jest koniec.
    kc

  • 9. Data: 2009-03-11 15:26:57
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > kc <k...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Anuluję ostrzeżenie, to jeszcze nie jest koniec.

    Już doprowadziłeś do strat tych, którzy przez Ciebie wstrzymali się z
    kupnem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 10. Data: 2009-03-11 15:32:40
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Już doprowadziłeś do strat tych, którzy przez Ciebie wstrzymali się z
    > kupnem.

    Nie mam żadnej pozytywnej historii na forum, więc nikt mnie nie posłuchał :-
    ).

    kc