  • 11. Data: 2009-03-11 16:03:21
    Temat: Re: Tak to robią zawodowcy z licencjami :-(
    Od: "root" <r...@v...pl>

    w ramach instytucji Asset
    > Management jednego z biur.
    > Mianowicie: umoczyli klientowi w 2008 roku grubo ponad 40% na akcjach.
    > A na formularzu PIT człowiek dostał 400 zł zysku
    > Okazało się, że zrealizowali zysk na jakiejś transakcji i faktycznie dla
    > urzędu skarbowego wykazali zysk, a to co było umoczone jest cały czas
    > otwarte.
    Nie rozumiem o co ci chodzi. To jak Ty bys rozliczal podatek heh?
    Transakcja od ktorej mozna naliczyc podatek musi byc zamknieta czyli
    zakonczona. Dopoki jest otwarta, czyli trwa to nieznany jest jej rezultat a
    wiec nie mozna wyliczyc zysku lub straty. Czy to nie jest logiczne? I co do
    tego ma menadzer. On stosuje sie do przepisow - logicznych zreszta w tym
    przypadku.

  • 12. Data: 2009-03-11 17:46:43
    Od: iktorn <n...@e...com>

    DJ (stopazwrotu.pl) pisze:
> [...]
    > Okazało się, że zrealizowali zysk na jakiejś transakcji i faktycznie dla
    > urzędu skarbowego wykazali zysk, a to co było umoczone jest cały czas

    Spoko, później w folderze reklamowym przeczytasz, że Klienci
    korzystający z ich usług co roku osiągają zyski i czasem tylko w jednym
    jedynym roku są na minusie (kiedy wycofują wszystkie pieniądze) :D

  • 13. Data: 2009-03-12 07:53:25
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > do tego ma menadzer. On stosuje sie do przepisow - logicznych zreszta w

    Oczywiście, że przepisy są najważniejsze i trzeba się do nich stosować. W
    końcu facet z licencją doradcy inwestycyjnego zna je na wylot i nie jest
    jakimś bubkiem z popularnego forum dyskusyjnego! No i przecież można
    uśredniać, a za 2-3 lata jeszcze na tym zarobią jak się giełda odbije. A
    odbije się na 100%, przecież nie może wiecznie spadać.
    Dombrek