  • Data: 2020-12-09 13:25:13
    Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-04 o 21:46, WAM pisze:

    > Alior zawsze ma te problemy przy łączeniach systemów. Tak samo było z
    > BPH. I tak jak tu w wątku opisane trzeba było pójść do oddziału
    > odblokować. Więc poszedłem wtedy... wypowiedzieć umowę :)

    Pamiętam doskonale jak to było. Alior nie zawalił. Zawalili ludzie,
    którzy nie potrafili przeczytać prostej instrukcji i zapchali system. Ja
    byłem takim klientem i oczywiście poczekałem kilka dni z pierwszym
    logowaniem aż głupkom odblokują dostępy i system się odetka.
    Nie sądzę, żeby dało się przygotować jakikolwiek system na takie tabuny
    idiotów nie potrafiące przeczytać prostej instrukcji. Każdy system się
    zapcha.

    > Przy migracji z BPH problemy z dodzwonieniem się trwały kilka dni,
    > bank wtedy publikował nr kom. do oddziałów pod którymi oczywiście dało
    > się tylko dowiedzieć trzeba przyjść do oddziału.

    Bo się panie bierze konta internetowe za 0zł, a potem się tego
    obsługiwać nie umie:) I dzwoni się na infolinię:)

    --
    t0maszek