  • 1. Data: 2002-10-31 13:58:07
    Temat: TFI
    Od: "Arek" <a...@y...com>

    Jak sądzicie, jaki będzie procentowy zysk funduszy inwestycyjnych w
    najbliższym roku? Chodzi mi o tzw. fundusze bezpieczne, czyli pieniężne i
    obligacji.

    --
    Pozdr
    A.

  • 2. Data: 2002-10-31 16:17:14
    Temat: Re: TFI
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    > Jak sądzicie, jaki będzie procentowy zysk funduszy inwestycyjnych w
    > najbliższym roku? Chodzi mi o tzw. fundusze bezpieczne, czyli pieniężne i
    > obligacji.

    100% ! (Odpowiedź tak samo dobra jak każda inna)

  • 3. Data: 2002-10-31 16:39:43
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

> [...]
    > Jak sądzicie, jaki będzie procentowy zysk funduszy inwestycyjnych w
    > najbliższym roku? Chodzi mi o tzw. fundusze bezpieczne, czyli pieniężne i

    Jednych 1%, innych 3%, a niektórych może nawet 10%. Podobnie można
    sformułować pytanie: jakie będzie oprocentowanie lokat bankowych w przyszłym
    roku ?

  • 4. Data: 2002-10-31 17:42:59
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Figaro" <f...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jednych 1%, innych 3%, a niektórych może nawet 10%. Podobnie można
    > sformułować pytanie: jakie będzie oprocentowanie lokat bankowych w
    przyszłym
    > roku ?

    oprocentowanie lokat przewidziec duzo lawiej :-) za rok ? gora 3%
    ///start wrozka
    a jak juz bawic sie w wieszcza - to:
    -zysk realny funduszy emerytalnych II filara wroze na poziomie minus 4-6%
    :-( jako minimum
    -srednie oplaty za konto - 10 zl mies, furrore zrobi lukas oferujac tylko
    9,99 :-)
    - sredni kredyt dla nowych - ok 10,9 % :-))))))))))))

    - obecnie sprzedawane obligacje panstwowe sa na poziomie pi razy oko 6%,
    wiec taki zysk z tfi moze byc realny nawet za rok (oczywiscie zalezy ktore -
    bo bedzie coraz wiecej takich co to na minusie sie beda chwalic- u nas tylko
    2% straty ;-))))))))
    ///end wrozka
    :-)

  • 5. Data: 2002-10-31 20:45:23
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > Jak sądzicie, jaki będzie procentowy zysk funduszy inwestycyjnych w
    > najbliższym roku? Chodzi mi o tzw. fundusze bezpieczne, czyli pieniężne i

    Mniejszy niż najkorzystniejszych lokat za rok

  • 6. Data: 2002-11-02 15:30:15
    Od: "justyna" <k...@w...pl>

> [...]
    > Jak sądzicie, jaki będzie procentowy zysk funduszy inwestycyjnych w
    > najbliższym roku? Chodzi mi o tzw. fundusze bezpieczne, czyli pieniężne i
    mysle, ze ok. 10%

  • 7. Data: 2002-11-02 15:33:04
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq0r10$c3l$1@news.tpi.pl, k...@w...pl wrote:
    > Użytkownik "Arek" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    > mysle, ze ok. 10%

    No to i ja sie pobawie we wróżkę, moje typy:

    pieniezne - od 3% do 8%
    obligacji - od 3% do 10%

    (od - do, bo nie wszystkie mają takie same wyniki)

  • 8. Data: 2002-11-02 18:02:07
    Od: "Arek" <a...@y...com>

    Wszystkim dziękuję za typy. Niestety nie są one pocieszające ;-( I pomysleć,
    że taka Netia to miała 90% na giełdzie w ostatnim tygodniu...

    --
    Pozdr

  • 9. Data: 2002-11-02 18:49:17
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    > Wszystkim dziękuję za typy. Niestety nie są one pocieszające ;-( I pomysleć,
    > że taka Netia to miała 90% na giełdzie w ostatnim tygodniu...

    A w poprzednich tygodniach??