  • 1. Data: 2002-12-28 14:05:55
    Temat: TESCo + eService
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Dzis przy jednej z kas stanal POS eService. Pani powiedziala mi "no wie pan,
    teraz beda PINy" :) Wg tejze pani beda dzialaly rownoczesnie POSy Pekao i
    eService, ale cos mi sie nie chce wierzyc :-/ Zapowiada sie kolejny sklep
    bez FL :-/

    Qrdele chyba jedynym ratunkiem przy takiej ekspansji eS pozostaje AmEx :/

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-12-28 15:50:38
    Temat: Re: TESCo + eService
    Od: "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl>

    Użytkownik JaKi napisal:
> [...]
    > bez FL :-/
    >
    > Qrdele chyba jedynym ratunkiem przy takiej ekspansji eS pozostaje AmEx :/

    Wszystko zalezy jak sie dogadaja. W Realu w Rybniku nie ma autoryzacji do
    ok. 200zl (VC). Obsluguje ich eService.
    --
    Pzdr, Stacho

  • 3. Data: 2002-12-28 15:55:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko zalezy jak sie dogadaja. W Realu w Rybniku nie ma autoryzacji do
    > ok. 200zl (VC). Obsluguje ich eService.

    Tylko ze w Realach idzie to przez kasowe punkty sprzedazy a nie przez wolno
    stojace POSy. Zreszta REAL jest wyjatkiem, udalo mi sie poznac warunki
    przejascia z Pekao na eService i wydaje mi sie ze jak na razie nie zanosi
    sie ze inne sieci beda szly bez autoryzacji.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-12-28 15:55:57
    Od: "Stacho [RBN]" <s...@u...wp.pl>

    Zapomnialem dodac ze w bylem przed Swietami w Carrefour w Katowicach i
    autoryzowali mi VC (kwota ok. 8 zl). Obsluguje ich PolCard. Co prawda
    autoryzacja trwala 10 sek, ale byla. Takze na duze sklepy nie ma reguly...
    --
    Pzdr, Stacho

  • 5. Data: 2002-12-28 17:23:13
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Stacho [RBN] <s...@u...wp.pl> wrote:
    > Zapomnialem dodac ze w bylem przed Swietami w Carrefour w Katowicach i
    > autoryzowali mi VC (kwota ok. 8 zl). Obsluguje ich PolCard. Co prawda
    > autoryzacja trwala 10 sek, ale byla. Takze na duze sklepy nie ma reguly...

    Mogło Cie po prostu wylosować.

    --