    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <478dd277$1@news.home.net.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <2...@e...googlegroups.com>
    <2692470571$20080116120541@thezas> <fmkrqi$spu$2@news.ds.pg.gda.pl>
    <4...@4...com>
    <fmkvpp$avi$2@news.ds.pg.gda.pl>
    <9...@4...com>
    <fml0bm$avi$4@news.ds.pg.gda.pl>
    <r...@4...com>
    <c...@q...googlegroups.com>
    <fml6o2$45v$1@news.ds.pg.gda.pl>
    <5apjj.61967$h35.54862@newsfe2-gui.ntli.net>
    <e...@i...googlegroups.com>
    <fmlon6$8mg$3@inews.gazeta.pl> <fmlp8h$9j$1@news.ds.pg.gda.pl>
    Subject: Re: TERAZ!!!!
    Date: Wed, 16 Jan 2008 22:25:17 GMT

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fmlp8h$9j$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Tylko ci się wydaje. Odsetki za dysponowanie pieniędzmi a odszkodowanie za
    > wyrządzone szkody. A te ostatnie łatwo będą mieli udowodnić, ci którzy je
    > ponieśli, np: wyjazd zagraniczny nie doszedł do skutku, w czasie wyjazdu
    > zostali bez pieniędzy, spóźnili się z jakąś opłatą i zostały im naliczone
    > odsetki lub co gorsza kary...

    Niby wszystko fajnie wyglda, ale jestem bardzo niecierpliwy by zobaczyc choc
    jeden taki pozew/reklamacjie UZANA przez bank!
    Bank ma na wyposazeniu armie prawnikow, nie sa tam po to by brac pensie i
    "straszyc". Pamietaj kto ma atuty w reku, czyli kase - hehe - teraz mja
    nawet wiecej bo i twoja przyblokowali:))
    Bank powie, ze tak ma w umoei, ze nie ponosi odpowiedzialnosci za tego typu
    akcjie - czytaliscie cale statuty bankow i ich polityke reklamacyjna? Poza
    tym w sytuacjiach drastycznych bank zawsze zasloni sie tajemnica bankowa i
    baj baj, wydana kasa na sad, prawnika ....
    Za duzo z was naogladalo sie filmy kat. d made in holywud z rozpraw
    sadowych, tu nie jest film ale realne pieniadze, duze pieniadze. Naprawde,
    choc szczerze jestem po waszej stronie (nigdy po stronie bankow) to blado
    widze sznase na jakiekolwiek odszkodowania czy zadosc uczynienia. Tak jak
    ktos napisal, zadosc uczynieniem bedzie jesli bank nie naliczy wam za
    przekroczenie salda odsetek....