  • Data: 2015-07-04 10:47:36
    Temat: Re: T-Mobile/Sync pobiera opłatę za naklejkę zbliżeniową
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-01 o 19:39, Kris pisze:

    > Zwykły błąd który sami wykryli, naprawili, przeprosili a Ty się rzucasz jak gówno w
    przerębli. Z oszustami się nie współpracuje więc dziwi mnie że jeszcze korzystasz z
    ich usług skoro uważasz że to oszuści.

    Kiedy okazało się, że moja naklejka zbliżeniowa jest uszkodzona i
    zgłosiłem reklamację, na moje konto od razu wpłynęło 15zł wraz z
    informacją, żebym zamówił nową a tę uszkodzoną zamknął.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl