  • 1. Data: 2015-07-01 07:51:02
    Temat: T-Mobile/Sync pobiera opłatę za naklejkę zbliżeniową
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Przyznam szczerze, że zapomniałem o posiadaniu naklejki zbliżeniowej,
    ale syncową debetówką wyrobiłem bezgotówkowo znacznie więcej niż 200zł,
    mimo to pobrali 6zł (za nigdy nie użytą naklejkę).

    W normalnych bankach wystarczy sumarycznie wyrobić ileś tam -
    - niestety w TMUB trzeba nabić >= 200zł na każdej karcie.
    Cwaniacy, oszuści, ...

    Czas zamknąć ichnie karty i pewnie niedługo konto.
    Jedyne co tam jeszcze trzyma to darmowe szybkie przelewy.

  • 2. Data: 2015-07-01 09:00:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 lipca 2015 07:51:07 UTC+2 użytkownik jakson napisał:
    > W normalnych bankach wystarczy sumarycznie wyrobić ileś tam -
    > - niestety w TMUB trzeba nabić >= 200zł na każdej karcie.
    > Cwaniacy, oszuści, ...
    Czemu od razu oszuści?
    > Czas zamknąć ichnie karty i pewnie niedługo konto.
    > Jedyne co tam jeszcze trzyma to darmowe szybkie przelewy.
    Czas zamknąć bo cwaniacy i oszuści a jednak nie zamykasz bo darmowe przelewy.;)
    Trochę konsekwencji

  • 3. Data: 2015-07-01 16:44:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" b...@g...co

    : Czas zamknąć bo cwaniacy i oszuści a jednak
    : nie zamykasz bo darmowe przelewy.;)

    Gdzie nie są darmowe?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-07-01 18:32:30
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Czemu od razu oszuści?

    Bo nigdzie nie było to zapisane - przynajmniej jawnie.

    Co ciekawe właśnie przysłali smsa, że oddali tą niesłusznie naliczoną
    opłatę.
    Ciekawe, bo jeszcze nie zdążyłem napisać do nich.

    > Czas zamknąć bo cwaniacy i oszuści a jednak nie zamykasz bo darmowe
    > przelewy.;)

    A co ma piernik do wiatraka?

    PS
    Jeśli "wezmę sobie niesłusznie" Twój samochód, ale na drugi dzien (czy nieco
    później) oddam, to jak mnie nazwiesz?

  • 5. Data: 2015-07-01 19:39:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 lipca 2015 18:32:37 UTC+2 użytkownik jakson napisał:

    > Jeśli "wezmę sobie niesłusznie" Twój samochód, ale na drugi dzien (czy nieco
    > później) oddam, to jak mnie nazwiesz?

    Porównanie z dupy wzięte.
    Jeśli omyłkowo weżmiesz np mój telefon ale na drugi dzień oddasz to nie nazwę Cuebie
    osxustem.

    Zwykły błąd który sami wykryli, naprawili, przeprosili a Ty się rzucasz jak gówno w
    przerębli. Z oszustami się nie współpracuje więc dziwi mnie że jeszcze korzystasz z
    ich usług skoro uważasz że to oszuści.

  • 6. Data: 2015-07-01 23:45:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jakson" mn14n3$aef$...@n...news.atman.pl

    > Jeśli "wezmę sobie niesłusznie" Twój samochód, ale na drugi dzien (czy nieco
    później) oddam, to jak mnie nazwiesz?

    (; Frajerem? ;)

    IMO -- ciesz się z tego, że oddali.
    A SyneCek chyba i tak na niewiele jest zdatny.
    Kiedyś miaU jakaś dobrą lokatę. Jeszcze wcześniej
    dawał stówki za założenie i wydanie. (Waldek pogardził...)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-07-01 23:58:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" b...@g...co

[...]

    Na tej grupie opisujemy takie problemy.
    Nie rozmawiamy wcale o biznesie światowym, o wielkich
    korporacjach, nie inwestujemy dziennie milionów euro...

    Nie można nikogo przyzwyczajać do złodziejstwa, bo na sądy
    nie warto liczyć w tym kraju. Jeśli banki zaczną okradać,
    nikt nad tym nie zapanuje.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2015-07-04 10:47:36
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-07-01 o 19:39, Kris pisze:

    > Zwykły błąd który sami wykryli, naprawili, przeprosili a Ty się rzucasz jak gówno w
    przerębli. Z oszustami się nie współpracuje więc dziwi mnie że jeszcze korzystasz z
    ich usług skoro uważasz że to oszuści.

    Kiedy okazało się, że moja naklejka zbliżeniowa jest uszkodzona i
    zgłosiłem reklamację, na moje konto od razu wpłynęło 15zł wraz z
    informacją, żebym zamówił nową a tę uszkodzoną zamknął.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl