  • Data: 2017-05-12 12:59:23
    Temat: Re: Szybkosc przelewów pomiedzy bankami?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hmmm, to poczytaj może, na co się zgodziłeś.
    Każdy ze znanych mi banków w PL ma w regulaminie zapis, że przelew zlecony w dniu D
    przed godziną graniczną mogą zrealizować w D albo w _D+1_ - a zlecony w dniu D po
    godzinie granicznej mogą zrealizować w D+1 albo w D+2.
    To, że zwykle robią to szybko, nie znaczy, że nie mogą później.
    I tak samo z bankiem docelowym - zobowiązani są do zaksięgowania przelewu do końca
    dnia, w którym przelew odebrali.
    Wpłatomatów też tak nie gloryfikuj - może zwykle jest tak, że szybko, a nawet od razu
    księgują (ale to raczej tylko wtedy, gdy wpłatomat jest naprawdę "wpłatomatem danego
    banku"), ale mogą dużo później...
    Ciekawe masz te tematy do narzekania - i wciąż nie wiem, gdzie tą kasę tak korzystnie
    trzymasz, że warto się tak męczyć.