eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzukam osób po zakupie nowego mieszkania na kredyt hipoteczny. › Re: Szukam osób po zakupie nowego mieszkania na kredyt hipoteczny.
    From: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szukam osób po zakupie nowego mieszkania na kredyt hipoteczny.
    Date: Wed, 21 Sep 2005 20:39:34 GMT
    Sender: g...@p...onet.pl@fw.orasoft.net.pl

    On Wed, 21 Sep 2005 10:57:46 +0000 (UTC), "wk" <w...@g...pl>
    wrote:

    >Witam,
    >Szukam osób po zakupie nowego mieszkania na kredyt hipoteczny.
    >Płaciliście sądowi za wpis do KW za ustanowienie hipoteki kaucyjnej?

    Niestety tak. Wiem, że nie powinienem, ale niestety żyjemy w Polsce,
    gdzie nawet sądy mają prawo w dupie.
    W moim przypadku najpierw przy przyjmowaniu wniosku dowiedziałem się,
    że nic nie zapłacę, potem jednak przyszedł polecony, że decyzją pani
    sędzi, jeśli moja sprawa ma być rozpatrzona, muszę wpłacić kwotę za
    wpis.
    I oczywiście dopisek, że mogę się odwoływać.
    Szybko policzyłem, że bardziej opłaca mi się zapłacić, niż odwoływać,
    gdyż odwołanie odwlekłoby sprawę pewnie o parę miesięcy, a do czasu
    ustanowienia hipoteki płaciłem większe raty z tytułu ubezpieczenia.
    I pewnie bym wygrał, ale kosztowałoby mnie to więcej czasu, nerwów i
    pieniędzy.
    Więc zapłaciłem.
    Witamy w Polsce.

    PG