  • 11. Data: 2008-10-17 10:30:38
    Temat: Re: Szukam najtańszej Karty Kredytowej
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Vonnegut79onPC pisze:
> [...]
    > konto zakładają mając KK :) Są jeszcze kody, ale to niebezpieczne (nie
    > ta grupa).
    >
    > Zapoznałem się mniej więcej z zasadami jakie obowiązują przy posiadaniu
    > KK i szukam karty która: ma jak najmniejszy limit - starczy mi nawet 200
    > zł miesięcznie (przynajmniej na początek - bo może mi się spodoba KK),
    > wymaga najmniejszego obrotu potrzebnego do anulowania opłaty rocznej,
    > alternatywnie jak najniższa opłata roczna, przy założeniu nie
    > "wyrobienia" limitu kwotowego transakcji.
    >
    > Generalnie nie musi być ubezpieczona bo to w końcu także dodatkowy koszt

    Mimo, że punkty Cię nie interesują,poleciłbym Allekartę Kredytową
    (zakładana przez allegro karta BZWBK).

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 12. Data: 2008-10-17 10:51:45
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Vonnegut79onPC" <v...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gd9ftr$ju3$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Hmm dzięki za info - jeśli dobrze zrozumiałem ofertę to do Pomarańczowej
    > KK w ING przy średniej wartości transakcji bezgotówkowych wyższej niż 100
    > zł miesięcznie, nie naliczają opłaty rocznej, która i tak wynosi 25 zł :D

    Oferty obecnie nie czytałem. W moim przypadku było 500zł miesięcznie. A
    opłata to chyba 50zł.

    > Hmm gdzieś jest haczyk ? Ktoś z Was używa tej karty ?

    Haczyków na razie nie zauważyłem - zwykły MasterCard :)

  • 13. Data: 2008-10-17 12:47:01
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

> [...]
    > konto zakładają mając KK :) Są jeszcze kody, ale to niebezpieczne (nie ta

    W/g mnie karta wcale nie musi być kredytowa.
    Zainteresuj się ekartą z mBanku - mam i używam do wszelkich transakcji
    on-line, mam ją zarejestrowaną w paypal, działa to bardzo fajnie.

  • 14. Data: 2008-10-17 13:11:27
    Od: TomekC <t...@a...podaje.w.stopce.pl>

    Vonnegut79onPC pisze:
> [...]
    > zakupy w AppStore z aplikacjami do iPhone'a muszę mieć założone konto, a
    > konto zakładają mając KK :) Są jeszcze kody, ale to niebezpieczne (nie

    Wcale nie potrzebujesz karty kredytowej, tylko takiej, która umożliwia
    płacenie w internecie. :)

    Np. karty wirtualnej (e-Karta z mBanku). W niektórych bankach płaskie
    debetówki też pozwalają płacić on-line.

    --
    Tomek małpka japko kropka info.

  • 15. Data: 2008-10-17 13:16:11
    Od: k...@o...pl

    On 17 Paź, 14:47, "omega_fan" <o...@n...org> wrote:

    > W/g mnie karta wcale nie musi być kredytowa.
    > Zainteresuj się ekartą z mBanku - mam i używam do wszelkich transakcji
    > on-line, mam ją zarejestrowaną w paypal, działa to bardzo fajnie.
    W tytule jest "najtańszej" a w przypadku e-karty nie da się uniknąć
    opłaty.
    To już bardziej można próbować ze zwykła VE tego banku.

  • 16. Data: 2008-10-17 13:18:50
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Vonnegut79onPC" <v...@W...onet.pl> wrote in message
    > WG regulaminiu debetowa nie działa w AppStore czy tam iTunes :)

    Kiedys bylo tak, ze karta spoza USA nie dzialala w ogole. Sprawdz czy
    nadal tak jest. Nawet na tej grupie byli ludzie, co szukali kogos w USA,
    aby cos tam zakupic..

  • 17. Data: 2008-10-17 13:37:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    Vonnegut79onPC pisze:

    > WG regulaminiu debetowa nie działa w AppStore czy tam iTunes :)
    > Aczkolwiek nie próbowałem - kto wie :) Mam karte z mBanku. Przelicznik
    > nie ma większego znaczenia, bo najdroższa aplikacja na iPhone'a jest
    > chyba za 10 EURO :) wiec nie sądzę by to była jakaś duża różnica dla tej
    > kwoty, między sposobem rozliczania walut przy różnych kartach :)
    >
    > Ale dzięki za pomysł :)

    Skoro masz elektrona mBanku, to ustaw sobie limit na transakcje
    internetowe i probuj.

    --
    Pete

  • 18. Data: 2008-10-17 15:06:11
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Vonnegut79onPC" <v...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gd9ftr$ju3$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Hmm gdzieś jest haczyk ? Ktoś z Was używa tej karty ?

    Hmm... Haczyki? Karta jest płaska, pinowa, z kiepskim podglądem i
    niemożnością zmiany pinu. Poza tym cud-miód.

  • 19. Data: 2008-10-17 15:17:35
    Od: spider <"spajder78[WYTNIJ]"@wp.pl>

    TomekC pisze:

    > Wcale nie potrzebujesz karty kredytowej, tylko takiej, która umożliwia
    > płacenie w internecie. :)
    >
    > Np. karty wirtualnej (e-Karta z mBanku). W niektórych bankach płaskie
    > debetówki też pozwalają płacić on-line.

    visą elektron mBanku też można płacić w necie, tylko trzeba do nich
    zadzwonić i ustawić sobie limit na takie transakcje żeby to aktywować
    --
    spider

  • 20. Data: 2008-10-17 19:04:33
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Money.pl -- pierwszy rok gratis, po pierwszym roku wystarczy 5 transakcji
    > miesięcznie (nawet 5x wyborcza w Empiku), aby mieć ją dalej nieodpłatnie.
    > Można też zasilać np. rachunek na Allegro 5x1 zł ;-)

    Spróbowałem. Minimalna wpłata kartą na Allegro to 1,01 :)))

    PG