  • 1. Data: 2008-10-16 21:55:10
    Temat: Nowa KK na rynku - MasterCard z Deutsche Banku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Deutsche Bank rozpoczal sprzedaz kart kredytowych z logo MasterCarda. Karta
    jest wyposazona w mikroprocesor, poniewaz nieszcze nie mialem MC z chipem
    wiec sie skusilem i wyslalem wniosek. Mam nadzieje, ze jest to wlasny
    produkt DB, a nie kolejny klon BZ WBK i karta bedzie autoryzowana w
    wiekszosci przypadkow przez chip. Jesli nie to szybko trafi pod noz ;).
    Zeby zachowac umiar wypada z gry karta Multi ;).

    MK

  • 2. Data: 2008-10-16 22:02:58
    Temat: Re: Nowa KK na rynku - MasterCard z Deutsche Banku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > w wiekszosci przypadkow przez chip. Jesli nie to szybko trafi pod noz ;).
    > Zeby zachowac umiar wypada z gry karta Multi ;).

    no to jest pierwsza kk z DB ;-) lepiej późno niż później

    a co kk z WBK nie jest autoryzowana przez chip?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-10-16 22:10:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    i kolejny bank oferuje przelewy z rachunku kk, w DB kosztuje to 5 zł,
    ciekawe czy traktowane to jest jak transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-10-16 22:10:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > no to jest pierwsza kk z DB ;-) lepiej późno niż później

    Pierwsza, ale karty charge wydawane przez DB sa ze znakiem VISA.

    > a co kk z WBK nie jest autoryzowana przez chip?

    Jak uzywalem karty BZ WBK to nigdy nie zdarzyla mi sie offline'owa
    autoryzacja. Takie zdarzyly mi sie tylko przy karcie Toyoty.

    MK

  • 5. Data: 2008-10-16 22:21:07
    Od: chrisek <no@spam>

    RobertS pisze:
    > i kolejny bank oferuje przelewy z rachunku kk, w DB kosztuje to 5 zł,
    > ciekawe czy traktowane to jest jak transakcja gotówkowa czy bezgotówkowa?

    I niestety masa płatnych ubezpieczeń. Nic nie piszą, żeby były dobrowolne.

  • 6. Data: 2008-10-16 22:21:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pierwsza, ale karty charge wydawane przez DB sa ze znakiem VISA.
    tak, ale widać kk będą z logo MC (i b.dobrze)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-10-16 22:25:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I niestety masa płatnych ubezpieczeń. Nic nie piszą, żeby były dobrowolne.

    piszą, że przez 2 m-ce są one gratis, ale nie wiadomo czy można z nich
    zrezygnować...drugi raz nie będę już dzwonił, ale wiem, że przelew z
    rachunku kk to operacja GOTÓWKOWA! czyli to samo co wypłata z bankomatu,
    ale nieco taniej...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-10-16 22:29:46
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > zrezygnować...drugi raz nie będę już dzwonił, ale wiem, że przelew z
    > rachunku kk to operacja GOTÓWKOWA! czyli to samo co wypłata z bankomatu,

    Obciążona prowizją?

    marekz

  • 9. Data: 2008-10-16 22:31:13
    Od: chrisek <no@spam>

    RobertS pisze:
> [...]
    > zrezygnować...drugi raz nie będę już dzwonił, ale wiem, że przelew z
    > rachunku kk to operacja GOTÓWKOWA! czyli to samo co wypłata z bankomatu,

    Też zadzwoniłem przed chwilą i wiem już, że ze wszystkich płatnych
    ubezpieczeń można zrezygnować. Przelewy z karty rzeczywiście niestety są
    traktowane jako gotówkowe. Dodatkowo nie ma podglądu on-line, jeśli
    posiada się tylko KK oraz w regulaminie piszą, że nie przesyłają
    zestawienia transakcji jeśli zadłużenie w danym cyklu wynosi do 10zł.

  • 10. Data: 2008-10-16 22:32:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Obciążona prowizją?
    odsetki od kredytu + 5 zł za przelew, ale pierwsze 3.500 osób dostanie
    iPoda o wartości ok. 100 zł ;-)
    czyli warto zdecydować się na kartę choćby z ww. powodu

    --
    pozdrawiam
    RobertS