  • 11. Data: 2012-12-29 16:38:36
    Temat: Re: Szukam lokaty
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kbn17d$6aj$1@node2.news.atman.pl...
    > Dlaczego? Dla takich serwisów ma się specjalną skrzynkę pocztową, gdzie
    > zagląda się tylko po ten jeden, jedyny e-mail weryfikacyjny. To nie taki
    > wielki problem. Chcą weryfikacji wieku za pomocą pesela? Proszę bardzo -
    > generator peseli do znalezienia w ułamku sekundy. Weryfikacja osoby
    > poprzez podanie numeru komórki dla SMS-a weryfikacyjnego? Chyba g-mail lub
    > coś googlowego tak miało. Nie masz jakiejś karty SIM, której nie używasz?

    ale popatrz na ten serwis
    wogole nie wiadomo do czego się rejestrujesz

    erator/

  • 12. Data: 2012-12-29 18:13:48
    Od: "E.Z." <E.Z.@..com>

> [...]
    > coś googlowego tak miało. Nie masz jakiejś karty SIM, której nie używasz?

    O czym Ty piszesz? Nic nie kumam. Co, po co, dlaczego?

    E.Z.

  • 13. Data: 2012-12-30 12:21:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "E.Z." <E.Z.@..com> napisał w
    > Jak już pisałem, mam alergię na wszelkie formularze, w których
    > trzeba podawać swoje dane tylko po to żeby się czegoś dowiedzieć.
    > Z daleka pachnie pułapką.

    zobacz http://www.bankier.pl/lokaty/porownanie-lokat/
    *** blad ***

  • 14. Data: 2012-12-30 13:44:53
    Od: d...@i...eu

    > zobacz http://www.bankier.pl/lokaty/porownanie-lokat/
    >
    > *** blad ***

    Najśmieszniejsze jest to, że lokaty 3 miesięczne są lepiej oprocentowane od 6. Chyba
    szykuje się dalszy spadek oprocentowania w przyszłym roku.