  • 1. Data: 2003-08-30 07:48:08
    Temat: Szkoda mi tych dziewczyn w Lukasie itp
    Od: "Brygida" <b...@o...pl>

    Wczoraj widziałam na własne oczy jak biedna dziewczyna musiała " lizać tyłek "
    klientowi a on ja tak poniżał. Zawsze zastanawiałam sie co taki buc sobie
    wyobraża, na szczescie nie pracuje z ludzmi i nie mam tego zaszczytu sie
    dowiedzieć.
    Jak można powiedziec kobiecie ( nie wazne jaka prace wykonuje) ze jest głupia ,
    pusta i do niczego sie nie nadaje, i tak naprawde oberwał jej sie za to ze bank
    nie dał mu kredytu, a ona za to go przepraszała.
    Nie dosc ze te dziewczyny zarabiaja po 800 zł to jeszcze musza tak cierpiec.

    Jezeli ktos taki to czyta , to prosze sobie wziazc do serca ze to on tak
    naprawde sie poniza i nic nie wskóra obrazajac niewinne osoby.

    POdziwiam je za prace i wszystkich tych co maja na codzin do czynienia z
    palantami

  • 2. Data: 2003-08-30 08:02:50
    Temat: Re: Szkoda mi tych dziewczyn w Lukasie itp
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On 30 Aug 2003 09:48:08 +0200, "Brygida" <b...@o...pl> wrote:

    >Jezeli ktos taki to czyta , to prosze sobie wziazc do serca ze to on tak
    >naprawde sie poniza i nic nie wskóra obrazajac niewinne osoby.

    Trzeba było powiedzieć mu to na miejscu, obawiam się że może nie
    zaglądnąć na tą grupę:) No i zdobyłabyś uznanie w oczach tej biednej
    dziewczynki, której nie wypadało powiedzieć kolesiowi, że jest
    palantem:)

  • 3. Data: 2003-08-30 08:20:10
    Od: "" <m...@p...gazeta.pl>

    TAK ale wielu chciałoby zarabiać tak jak te dziewczyny w LUKASIE teraz gdy
    niema pracy każde zajęcie jest dobre, a wyjaśnianie klientowi w tym przypadku o
    kredycie jest proste bo wystarczy znac trochę bankowość i warunki przyznania
    kredytu oraz przeczytac regulamin

  • 4. Data: 2003-08-30 08:31:57
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    Użytkownik <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > a wyjaśnianie klientowi w tym przypadku o
    > kredycie jest proste bo wystarczy znac trochę bankowość i warunki
    przyznania
    > kredytu oraz przeczytac regulamin

    czysta teoria.
    ludzie NIE czytaja i NIE sluchaja co sie do nich mowi. i tak naprawde
    przychodza czasem do banku tylko po to by NIE zrobic czegos - tzn utwierdzic
    sie w swoim przekonaniu, ze bank jest ogolnie do dupy (za to na zachodzie to
    jest bankowosc...)
    pisze jak jest, a jest jak pisze.
    <z praktyki w pekaosie hehe>
    sebastian

  • 5. Data: 2003-08-30 08:41:33
    Od: Leszek <r...@p...pl-nospam>

    In article <1...@n...onet.pl>,
    m...@p...gazeta.pl says...
> [...]
    > kredycie jest proste bo wystarczy znac trochę bankowość i warunki przyznania

    Pod warunkiem ze klient potrafi myslec i nie ma swietego przekonania ze
    ten-kredyt-mu-sie-nalezy.

    Leszek

    --
    http://www.google.com
    Search before you ask.

  • 6. Data: 2003-08-30 08:57:09
    Od: "brygida" <b...@o...pl>

> [...]
    > kredycie jest proste bo wystarczy znac trochę bankowość i warunki przyznania

    o czym ty mowisz w takim przypadku to ty musisz byc dobrym psychologiem zeby
    sobie pomoc to przetrwac
    Niegadaj jak sie nie znasz co w takij sytuacji jest proste posadziłabym cie na
    jej miejscu i ciekawa jestem czy wtedy tez by było to dla ciebie proste.

  • 7. Data: 2003-08-30 09:35:21
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    Ja natomiast uwazam, ze ów klient przekroczyl nawet niepoprawne zachowanie
    sie wobec obslugi tegoz banku.
    Ja na miejscu tej kobiety wystapilbym z oskarzeniem prywatnym do sadu
    karnego za zniewazenie.
    W jakim to miescie sie dzialo?
    Navy

  • 8. Data: 2003-08-30 13:32:43
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Brygida <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...

    > Jak można powiedziec kobiecie ( nie wazne jaka prace wykonuje) ze jest
    głupia ,
    > pusta i do niczego sie nie nadaje

    Ludzie są wredni... Albo bezmyślni... Może myślał, że to ona wydała decyzję
    kredytową (nic nie jest wykluczone, ofc go to nie usprawiedliwia)...

  • 9. Data: 2003-08-30 13:39:35
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik corner <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:biq98u$hms$...@n...news.tpi.pl...
    > Może myślał, że to ona wydała decyzję
    > kredytową (nic nie jest wykluczone, ofc go to nie usprawiedliwia)...

    Oczywiście niewykluczone, że tak myślał ;-)

  • 10. Data: 2003-08-31 15:37:16
    Od: "" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    na
    > jej miejscu i ciekawa jestem czy wtedy tez by było to dla ciebie proste.

    Oczywiście że trzeba znać też trochę psychologii ale wystarczy odpowiednie
    nastawienie, trzeba wszystko pokolei tłumaczyć i nie dać się poniesć emocjom,
    oczywiste że byłoby proste a znam się lepiej niż ty bo już gdzieś pracowałem i
    w podobnym kierunku kończę studia