  • Data: 2016-05-07 15:16:17
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ... trzeba do głównego podżegacza.
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/07/2016 09:55 PM, Piotr Gałka wrote:

    > Jeśli za pożyteczny cel uznać (postulowane przeze mnie) zastąpienie ZUSu
    > jednym komputerem i równą emeryturą to mogło by się okazać, że TK to
    > zablokuje, bo wyjdzie im, że im ktoś więcej wpłacał to więcej mu się
    > należy.
    > A może 500+ też by wyszło sprzeczne bo dlaczego ja przez 20 lat musiałem
    > łożyć na wykształcenie dzieci a teraz mam płacić na inne. Może to jest
    > sprzeczne z jakąś sprawiedliwością zapisaną w Konstytucji.

    Gdybanie. A co by było, gdyby babcia była dziadkiem.

    A może po prostu wystarczyłoby, żeby ustawy pisał kompetentny zespół,
    sprawdził je pod kątem zgodności z innymi ustawami i z konstytucją, ich
    projekty były do wcześniejszego wglądu / zgłaszania uwag, a głosowanie
    nad nimi odbywało się w dzień, a nie późną nocą?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com