  • Data: 2016-05-08 11:20:34
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ... trzeba do głównego podżegacza.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Poprzednie poprawki do TK, ktore narobily tyle szumu, przypominam ze
    > napisal sam Trybunal (Rzeplinski?), zglosil do Prezydenta, bo TK nie
    Które poprawki? Polecam jednak przeczytać co przygotował Rzepliński, a
    co zostalo finalnie głosowane.
    [...]

    > To, ze ustawe mozna jednak w jedna noc przepchnac, to tez dobrze, bo
    > czasem musi byc potrzeba.

    Wybacz, ale ja jednak będę twierdził że tego rodzaju potrzeba przy
    ustawie wynika WYŁĄCZNIE z zaniedbania na wcześniejszym etapie
    KJ

    Is truth not truth for all?
    -- Natira, "For the World is Hollow and I have Touched
    the Sky", stardate 5476.4.