  • 221. Data: 2016-05-22 12:36:08
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-05-21, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:

    > No zobacz, a przecież Beck mógł się z Ribbentropem dogadać i oddać ten głupi
    korytarz, prawda?
    > Jak nie przymierzając Hácha z Hitlerem.

    Wybierając sobie wyrywki fragmentów historii jesteś w stanie sobie wmówić cokolwiek.
    Taka dyskusja jest bezprzedmiotowa, bo nie zmienia kompletnie tego co jest "tu i
    teraz".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 222. Data: 2016-05-22 12:47:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-05-21, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [... bla bla bla, yada yada yada ...]

    > To jest pierdolenie o szopenie? :)

    Tak. Twój wywód też. W całości.
    Nie mam zamiaru wdawać się w dysputy polityczne.

    Jedyne co chciałem przekazać to fakt, że politycy nie realizują funkcji
    do której byli powołani, a biorą za to pieniądze. Powoływanie się przy
    robieniu rozróby na naród/suwerena jest więc nieudolną próbą tłumaczenia
    się.

    EOT i FUT

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 223. Data: 2016-05-22 13:37:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 May 2016 10:34:03 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > No nic tylko siąść i płakać. Bo przeczytać kpk już za trudne, albo
    > poświęcić 15 sekund na wygooglanie i stanie się mądrzejszym, lepiej znów
    > zadawać dziwne-retoryczne pytania w internecie mające pozory ciekawości
    > świata, a w rzeczywistości dowodzące lenistwa i ignorancji.
    >
    > Już cię kiedyś ochrzciłem głównym pytaczem usenetu, i nic się do tej
    > pory nie zmieniło ;)

    No i co wyczytam w tym KPK, jesli przestepca jest juz skazany za jedno
    przestepstwo i odkrywamy drugie ?

    J.

  • 224. Data: 2016-05-22 16:01:56
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Argment prawdziwego P0-wca.

    -----

  • 225. Data: 2016-05-22 16:57:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-22 o 13:37, J.F. pisze:

    > No i co wyczytam w tym KPK, jesli przestepca jest juz skazany za jedno
    > przestepstwo i odkrywamy drugie ?

    Pewnie nic nie wyczytasz, bo nie czytasz :P

    Specjalnie dla nieczytatych: wyrokiem łącznym można połączyć kilka
    różnych wyroków, choćby dawno wydanych.

    --
    Liwiusz

  • 226. Data: 2016-05-22 17:16:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To taki skazany powinien chyba dostawać podwójne/potrójne racje żywnościowe, mydło,
    szerszą pryczę?

    -----

  • 227. Data: 2016-05-23 10:44:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-05-22, ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:

    [...]

    > Argment prawdziwego P0-wca.

    Niestety nie trafiłeś.
    Musisz mieć smutne życie skoro wszystko sprowadza się u Ciebie
    do preferencji politycznych. :)

    A ta grupa nie służy do prowadzenia takich sporów.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 228. Data: 2016-05-23 11:47:51
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:nhqjvu$nkk$1@node2.news.atman.pl...

    > Więc weź do ręki wiadomą ustawę (czy raczej jej nowelizację,
    > a dokładniej -- dwie nowelizacje) i pokaż to, co Cię niepokoi. :)

    Tekst do którego odnosiła się moja wypowiedź (raczyłeś wyciąć) dotyczył
    jakichś dywagacji na tematy językowe i nie sądzę, aby w ustawach te sprawy
    językowe były opisywane.

    > 1) Co widać. :)
    > 2) Ciekawe, do jakiej oceny, skoro ujemnych nie było.

    Za moich czasów liceum mogło dać swoim maturzystom:
    - jedno skierowanie bez egzaminów na dowolny kierunek studiów (dla
    najlepszego),
    - jedno skierowanie na studia zagraniczne,
    - i jedno na deficytowy kierunek.

    Polski obniżył mi średnią i dlatego zaproponowali mi do wyboru tylko drugi
    lub trzeci wariant. Zrezygnowałem, aby się skierowanie nie zmarnowało, bo
    ani do ZSRR się na studia nie wybierałem ani elektronika nie była kierunkiem
    deficytowym.

    > Udajesz prawnika, lecz jesteś... Hm...

    Na jakiej podstawie wyciągnąłeś ten wniosek (zadziwia mnie Twoja logika)?
    Znasz prawnika, który by napisał, że czegoś nie wie?
    P.G.

  • 229. Data: 2016-05-24 17:28:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" nhujk1$dpb$...@n...chmurka.net

    > Tekst do którego odnosiła się moja wypowiedź (raczyłeś wyciąć) dotyczył jakichś
    dywagacji na tematy językowe i nie sądzę, aby w
    > ustawach te sprawy językowe były opisywane.

    Wyjaśniasz, że nie o prowadzenie, lecz o orzekanie (wydawanie wyroku) chodzi.

    "Piotr Gałka" nhn525$lh1$...@n...chmurka.net

    Tak.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 230. Data: 2016-05-24 19:12:31
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:ni1rvo$nrv$1@node2.news.atman.pl...

    > "Piotr Gałka" nhujk1$dpb$...@n...chmurka.net

    > Wyjaśniasz, że nie o prowadzenie, lecz o orzekanie (wydawanie wyroku)
    > chodzi.

    Nieprawda. Nie ja wyjaśniam, lecz Ty snujesz jakieś rozważania
    językoznawcze.
    Na taki fragment zakończony moim "Nie wiem...."
    ===========
    > Ani nie wiesz o tym, że 'prowadzenie' to rzeczownik odczasownikowy
    > od czasownika 'prowadzić' oraz tego nie wiesz, że słowo 'orzekania'
    > w mianowniku wygląda tak -- 'orzekanie' i owo 'orzekanie' jest
    > rzeczownikiem odczasownikowym od czasownika 'orzekać', który może
    > objawić się nam w dwóch aspektach -- dokonanym i niedokonanym. :)

    Nie wiem o czym do mnie piszesz.
    Zareagowałeś tak:
> [...]

    Więc weź do ręki wiadomą ustawę (czy raczej jej nowelizację,
    a dokładniej -- dwie nowelizacje) i pokaż to, co Cię niepokoi. :)

    Nie wiedziałem, że tacy są, ale nadal nie wiem dlaczego uważasz, że udaję
    prawnika.
    To, że mam jakieś zdanie w jakimś temacie jeszcze nie oznacza, że kogoś
    udaję.
    P.G.