  • Data: 2023-07-11 11:13:08
    Temat: Re: System w mBanku...
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-07-11 o 10:33, Kamil Jońca pisze:
    > cef <c...@i...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Hm. Zawsze jak pamiętam, to z prywatnego wychodziło pierwszą sesją (z
    > dokładnością do jakichś awarii)
    > Więc
    > a) z firmowego jest inaczej
    > b) zmienili coś
    > c) jakaś jednorazowa wpadka (dużo masz takich przypadków?)

    Wymaganiem bezpłatności tego rachunku/kredytu jest zrobienie jakiegoś
    ruchu na kilkanaście tysięcy miesięcznie, więc z początkiem każdego
    miesiąca robie przelew. Ale żeby w ten sam dzień wrócił tam, to
    raczej staram się pilnować kiedy go robię i śledzę czasy przybycia.
    Robię to od początku tego roku i jest to reguła stała.

    > No właśnie nie bardzo. Jedyne co mi przychodzi do głowy to 'nie mają
    > kasy' żeby zrobić rozliczenie w NBP, ale to byłoby baaaaaardzo dziwne,
    > bo banki bardzo na to patrzą i ostatni tego typu przypadek to był jakiś
    > spółdzielczy.

    Więc pewnie tak jest ustawione w systemie i dlatego muszę
    rano odpalić komputer, żeby przelew wyszedł wcześniej :-(