  • Data: 2023-06-23 16:04:55
    Temat: Re: System w mBanku...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > A po ile % lokaty w mbąku, że warto?
    > Z jakimiś szykanami typu "nowe środki" i/lub inne warunki?

    Przez chwilę było coś a ala 7%, na wszystkie środki.
    Nie pisałem że warto.
    Przez chwilę to były nowe środki, ale teraz już zdążyły się zrobić
    stare.

    > Może na mlince mogliby ci otworzyć lokatę, skoro w ST nie działa - i z
    > tej okazji bez opłaty?

    Może, aczkolwiek wątpię. Teraz to już bez znaczenia.
    Złożyłem kolejną reklamację, tym razem na to, że lokata się nie
    uruchomiła. Na szczęście mam numer "wniosku".

    Widziałem już różne rzeczy w bankach, ale akurat takich nie.
    Człowiek uczy się całe życie.
    --
    Krzysztof Hałasa