  • Data: 2023-06-23 16:07:22
    Temat: Re: System w mBanku...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 23 czerwca 2023 o 14:57:42 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):

    > Nie mieliśmy intensive i nie miałem żadnej karty mBanku.
    > Jak załatwiałem z panią intensive to od razu się z nią umówiłem na
    > telefon w temacie KK (obawiała się, że dwa wnioski na raz mogą coś tam..).
    > No i mamy intensive i mam ich KK (debetową też przy okazji dostałem).
    > Jak dla mnie jak najbardziej jedno związane z drugim :)

    No o tyle związane, że przy okazji intensive dałeś sobie wcisnąć mbąkową nędzną KK.
    Tak się kończą interesy z mbąkiem - zidać z nim jak z Grekami - należy się go bać,
    nawet jak przynosi dary ;>

    Zaś "powiązana z intensive" jest "KK intensive" - równie nędzna (choć coś tam może
    miała,
    ale w porównaniu ze stopniem zawracania głowy i z konkurencją - nic),
    bo podobno żeby taką kartę dostać to trzeba mieć konto intensive.
    Nawet chyba się kiedyś (pewnie jak miałem tą promocję, o której poprzedni pisałem)
    bawiłem w przejście całej procedury przyznawania takiej karty, bo uparłem się,
    że nie trzeba przynosić całej historii konta, wystarczą wpływy pensji - i analityk,
    wbrew wytycznym pani z "oddziału", spokojnie to klepnął - no ale ja to olałem i umowy
    nie podpisałem.

    > Już od wielu lat miałem tylko debetówkę i KK Citi. Nigdy nie widziałem
    > przezroczystych kart i nie wiedziałem, że takie istnieją.

    Nie było ich z jakiegoś powodu dużo - ale to żądna trudność, przezroczysty plastik
    masz w każdej butelce.
    Miała takie idea - udało mi się dostać pod sam koniec jej życia, gdy najpierw umarł
    jej
    oddział "wannabe private banking" lion's bank - śmieszne to było, ale kolacyjki mile
    wspominam, żaden inny bank mnie na kolację nie zaprosił - i przenieśli mnie na kilka
    miesiący do "zwykłej" idei.

    Teraz mam taką z niemieckiego N26.

    A co powiesz na karty z wbudowanym komputerem - tzn. każda ma wbudowany komputer w
    postaci chipa,
    ale chodzi o takie, co mają klawiaturę i wyświetlacz, pokazujący dostępne środki?
    Były swego czasu w getoucie chyba.
    Albo takie z czytnikiem linii papilarnych do potwierdzania zamiast PINu.
    To dopiero karty - a nie tam, ze przezroczyste ;>

    > Skasowali 10 PLN.
    > Ogólnie to proponowali jakąś inną KK z limitem 50k, ale mi wychodziło,
    > że z wyrobieniem warunku darmowości będę miał problemy więc nie chciałem.
    > No to pani zaproponowała tę co dostałem z limitem 20k i chyba muszę
    > wydać 10 czy 12k (jeszcze sprawdzę) w roku aby była darmowa, co powinno
    > mi się zawsze udać.

    No to się dałeś, trzeba było zapytać na grupie, jeśli potrzebowałeś drugiej KK.
    No dobra, ty masz dochody z sp.j., to troche inaczej - ale w sumie w santanderze masz
    konto długo, więc "ofertę na klik" pewnie masz - może nie na platynę - choć kto wie -
    ale
    na mc world powinno być.
    A tu nie dość, że nie płacisz nic za wydanie, to do darmowości wystarczy 10
    transakcji
    miesięcznie - na dowolną sumę - a liczą się też te wykonane całkowicie darmowymi
    kartami dodatkowymi.
    A dostajesz ubezpieczenie podróżne.
    Zaś z visą platinum dodatkowo darmowy wstęp do saloników na lotniskach, ubezpieczenie
    assistance
    lekarz i hydraulik - wizyty domowe) i "bezpieczne pieniądze" - np. jak popsujesz
    świeżo zakupioną elektronikę.
    I tak samo za 10 pyknięć miesięcznie za darmo.

    Albo obecną promocję w bnp paribas - rok za darmo i 300zł zwrotu.

    Albo milek - gold lub platyna z ubezpieczeniami podróżnym i assistance darmowa za 5
    transakcji miesięcznie.

    Tak że branie KK w mbąku to masochizm - no chyba że większym masochizmem jest dla
    kogoś
    udowadnianie dochodów w innym banku.

    No chyba że chcesz przezroczystą - wtedy rzeczywiście mbąk bezkonkurencyjny ;>