  • Data: 2023-06-28 21:17:36
    Temat: Re: System w mBanku...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Następnego dnia udaje się "złożyć wniosek" o lokatę. Aczkolwiek to
    > pewnie wynik przerwy w działaniu banku w nocy, a nie moich działań.
    >
    > Tylko co dalej? Wniosek złożony, lokaty nie ma.
    >
    > Następnego dnia, myślę sobie, może coś źle zrobiłem, jeszcze raz,
    > tym razem ze screenshotami, nowy wniosek. Lokaty nie ma.
    >
    > Mijają kolejne dni, lokaty jak nie było tak nie ma.

    Dalszy ciąg: dostałem "rozwiązanie reklamacji". Udało się problem
    rozwiązać. Lokat oczywiście wciąż nie ma.

    Złożyłem drugą reklamację, tym razem na to, że wniosek (ten, któremu
    zrobiłem screenshoty) nie został przetworzony. I znów mam "rozwiązanie
    reklamacji".

    Tym razem piszą, że mój ostatni wniosek także anulowali i nie mogą go
    odnaleźć, więc "nie odnajdują nieprawidłowości" po swojej stronie.
    I żebym złożył nowy wniosek... Ja naprawdę jestem spokojny, i staram
    się podejmować (w szczególności istotne) decyzje bez emocji, ale jest
    blisko.

    Aaa, i żeby odwołać się od ich "decyzji", mam pojechać osobiście do
    banku, wysłać im papierowe pismo, albo pogadać z mLinią. Innych
    możliwości w XXI wieku nie ma.

    Rozmawiam więc z mLinią (odebrali momentalnie, widocznie kwestia pory
    dnia - aczkolwiek robot za pierwszym razem miał problemy i musiałem
    zadzwonić ponownie). Ustalamy, że składamy odwołanie w ten sposób, ale
    ponieważ to jest trudne (np. wysłanie screenshotów), to jednak mimo
    wszystko wyślę to mailem, a oni to już sobie sprytnie połączą w jedno.
    I, surprise surprise, z ich wstępnej odpowiedzi na mój mail wynika, że
    to rzeczywiście nastąpiło.

    ... czekam dalej.
    --
    Krzysztof Hałasa