eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSystem w mBanku... › Re: System w mBanku...
  • Data: 2023-06-23 11:21:33
    Temat: Re: System w mBanku...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    piątek, 23 czerwca 2023 o 09:18:12 UTC+2 cef napisał(a):
    > W dniu 2023-06-23 o 08:00, Dawid Rutkowski pisze:
    > > czwartek, 22 czerwca 2023 o 22:50:10 UTC+2 cef napisał(a):
    > >> W dniu 2023-06-22 o 21:00, Dawid Rutkowski pisze:
    > >>> Eee, jak się "składa reklamację w systemie" mbąka?
    > >>> Dorobili?
    > >>> Póki co istniał w mej świadomości jako jedyny bez poczty w ST.
    > >>> Co nie znaczy, że skutecznych reklamacji nie było ;>
    > >> A nie masz kliknięcia w pomocy,
    > >> zgłoś reklamację?
    > >
    > > Łaa, rzeczywiście jest. Ciekawe od kiedy?
    > Nie wiem. Konto mam tam od zawsze, ale nigdy nic potrzebowałem.

    Ja mam od 2003 z przerwą na pół dnia, bo zmieniałem rzutem na taśmę na "eKonto
    mobilne",
    co wymagało rozwiązania umowy.
    Ale potrzebowałem - oczywiście z ich winy (np. jak raz im się spodobało dwa
    razy w ciągu miesiąca naliczyć odsetki - i podatki - ale oddali grosza ;), bo sam od
    czasu,
    gdy nie potrafili założyć konta wspólnego (no dobra, proponowali uwspólnienie eKonta,
    a dla indywidualnych założyć izzy) praktycznie przestałem używać,
    więc pasiakowa rewolucja prawie mnie nie dotknęła.

    > W tym roku naliczyli mi jakąś opłatę do rachunku, to oprotestowałem
    > tym kanałem i zadziałało.

    Kto wie, może zawsze było w pasiaku, tylko tak schowane?
    Tak się zastanawiam, czy w kwiatku była poczta wewnętrzna...

    > > Ale poczty wewnętrznej wciąż nie ma.
    > Te kanały wymiany informacji pełnią chyba taką funkcję?
    > Jakie to ma minusy?

    W sumie niech sobie będą, styl jak styl, komuś może bardziej
    podpasować, bo to takie "nowoczesne", ale jaki problem zrobić najzwyklejszą pocztę -
    dodatkowo?
    Zresztą tych "kanałów" to zbyt wiele nie ma - "zgłoś sugestię" (też "wniosek" - i
    jeszcze trzeba
    explicite wpisać imię i nazwisko), czat (bot rulezuje - wpisuję pytanie, on na to
    "rozumiem"
    i "połączę cię z konsultantem" - a pytanie "ile można mieć kart dodatkowych do karty
    kredytowej",
    wczoraj w santim po kilku godzinach miałem odpowiedź) na i te reklamacje.

    No i taki czat - pogadasz, naczekasz się, aż sprawdzą, od kompa odejść nie można - a
    potem i tak zniknie.
    W poczcie wysyłasz a odpowiedź czeka - i nie znika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1