  • Data: 2023-06-23 11:12:32
    Temat: Re: System w mBanku...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 23 czerwca 2023 o 10:51:21 UTC+2 Eneuel napisał(a):
    > Dawid Rutkowski odradza Velo:
    >
    > Ile te mBankowe lokaty dają?
    >
    > Na razie nie miewam problemów z mBankiem -- z łącznością/gadaniem
    > wg mnie OK.

    Tzn. jak z nimi gadasz?

    > : W ING nie ma bezzawracającegogłowę konta,
    >
    > Tzn.?

    Takiego ROR, który możesz mieć (niekoniecznie z debetówką), nic z nim nie robić i nic
    nie płacić.
    Do niedawna - jakiś rok temu - nie było takiego dostępnego np. w mille, co utrudniało
    korzystanie z KO
    na dwóch "relacjach" - jednym kontem żony zawracaliśmy sobie trochę głowę, bo nie
    zawracało
    zbyt mocno, a dawało darmowe wszystkie bankomaty, ale trzeba było pilnować terminów
    "nowych środków" i robić ewakuację co 3 miesiące.

    Mam takie w:
    - mille - w ofercie
    - mBąk - nie w ofercie, choć chyba to, co mają w ofercie aktualnie, może być
    - citi - w ofercie z kartą
    - bnp paribas - nie w ofercie
    - inteligo - w ofercie
    - IKA - w ofercie z kartą
    - N26 - w ofercie
    - VW - w ofercie z kartą

    Zaś z zawracającychgłowę mam:
    - santander - a i tak nie w ofercie, trzymam tylko ze względu na numery
    - mille - nie w ofercie, ale lepsze z debetówką niż te w ofercie obecnie

    > Dlaczego?

    Bo to getout. Tradycja (bo jednak nie "noblesse", choć sobietaką nazwę wymyślil)
    zobowiązuje.
    Już idei dałem się skusić i tylko fartem wielkim nie wtopiłem (bo nie trafiłem
    na te lepsze kusicielki ;)
    Nosił wilk razy kilka, poniosą w końcu i wilka - niby pięknie, ale jak się zaczną
    kłopoty, to będzie już za późno.