  • Data: 2023-06-23 08:16:02
    Temat: Re: System w mBanku...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A po ile % lokaty w mbąku, że warto?
    Z jakimiś szykanami typu "nowe środki" i/lub inne warunki?

    Może na mlince mogliby ci otworzyć lokatę, skoro w ST nie działa - i z tej okazji bez
    opłaty?
    Oczywiście poczekasz z pół godziny, po tym jak bot powie "10 minut".
    Podobno mając mkonto intensive ma się priorytet w kolejce, co mówił wujkowi mlinek,
    do którego się wtedy dodzwoniliśmy, namawiając na zmianę.
    Do bezpłatności starcza ping-pong na 10k/mc (hmm, a nie było 7,5k) lub aktywa ponad
    100k.

    Ja jeszcze jakiś czas temu miałem "status vip" z dawntch czasów, może nadal mam,
    dawno nie sprawdzałem, i 8-16 zgłaszał się "opiekun klienta", co umiał zdecydowanie
    więcej niż zwykle mlinki - np. wyłączyć "czwartą zgodę" - trwało tydzień ale się
    udało.

    Co do alternatyw dla kasy - w sumie rzeczywiście nie ma.
    W milku dają 7,5% do chyba obecnie 200k - ale to jest "na nowe środki" i 5,5%+2% za 5
    machnięć debetówką.
    Konto bezpłatne, debetówka przez 2 miesiące bezpłatna - ale z opłaty za debetówkę
    zwalnia te same 5 machnięć.
    Żeby było ponad 3 miesiące to albo w milku trzeba założyć sobie drugą "relację" - z
    dowolnym współwłaścicielem "słupem" - tylko co 3 miesiące trzeba wymieniać debetówki,
    bo te dodatkowe 2pp jedynje za używanie debetówki w "tej samej relacji", albo mieć do
    pary coś drugiego "na nowe środki".
    W milku "dzień graniczny" obecnie to jakieś 2 tygodnie przed rozpoczęciem kolejnej
    "edycji promocji". "Edycje" trwahą ok. miesiąca.

    Ale za bardzo nie wiem co polecić do pary.
    W ING nie ma bezzawracającegogłowę konta, od getoutu radzę z daleka. mbąk chyba coś z
    "nowymi" ostatnio proponował, ale nie sprawdzałem.
    Hmm, santander też coś, ale brak bezkłopotliwego ror.