  • 11. Data: 2014-02-04 02:10:24
    Temat: Re: Sync lezy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" lcpe7c$5sm$...@n...news.atman.pl

    > No tak - w sumie córka dostała ;)
    > aaa..... używa zona (głównie)

    Karta płatnicza, którą płacę za paliwo -- matki;
    samochód, do którego tankuję -- mój; firma, na
    która biorę fakturę -- ojca... [chyba załapuję
    się na dotację prorodzinną...]

    > I nawet zadowolona z tegoż wynalazku

    Niech uważa na uszy -- trzaski są groźniejsze od głośnej muzyki. :)
    Ja wyszedłem niemal cało ze swoich przejść [pozdrawiam ;) tych,
    którzy boleśnie srają tylko dlatego, że słuchu nie straciłem, że
    znów słyszę, choć akurat mróz mi dokucza i muszę na zewnątrz mieć
    uszy zatkane stoperami] ale to smutne przejścia.

    > Sporadycznie używamy oboje bo obsługuje 2 "słuchawki"

    Dwa telefony. :)

    > - bywa że goszczę w jej aucie - zazwyczaj jako pasażer,

    Proszę -- burżuazja ma po jednym samochodzie dla każdego!!!

    > gdyż lenistwo zniechęca mnie do przestawiania fotela/lusterek itd...

    > Synecka olałem - bo skoro Tata okazał się niekulturalny
    > to czegóż się mogłem spodziewać po Synecku ;)

    Keszbeku? I stóweńki za założenie? Ale pamiętam -- jakoś
    nie skakałeś z radości, gdy był czas otwierania...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-02-04 17:33:29
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 1 lutego 2014 15:39:44 UTC+1 użytkownik Matt napisał:
    > Alior Sync leży i kwiczy.

    W zlym momencie wspomnielem dbnet.
    Dzis dostalem od nich maila o polaczeniu.
    Wchodze na strone teraz, a tam kolka sie kreca jak w Tacie czy mbanku.
    Znowu debilni naprawiacze spieprzyli stara dobra strone. - koniec z tym
    bankiem
    gtoni