  • 1. Data: 2014-02-01 12:45:15
    Temat: Citi - spłata kk przez polecenie zapłaty
    Od: osa <w...@p...fm>

    Czy ktoś ma praktyczne doświadczenie ze spłatą karty kredytowej Citi
    przez polecenie zapłaty? Infolinia twierdzi że spłata następuje w
    ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień spłaty, a u mnie jakoś tak
    nie bardzo się im udało. W poniedziałek mam termin spłaty kk, więc kasa
    powinna zniknąć w piątek, ale nie zniknęła. Polecenie jest ponoć
    uruchomione prawidłowo. Czy lepiej wysłać kasę w poniedziałek przelewem
    żeby uniknąć odsetek, kar i reklamacji czy jednak karta zostanie
    spłacona w poniedziałek i nie ma się o co martwić?

  • 2. Data: 2014-02-01 15:25:49
    Temat: Re: Citi - spłata kk przez polecenie zapłaty
    Od: p...@g...com

    Pójdzie ostatniego dnia. Jak na wyciągu masz info, że płatne poleceniem zapłaty to
    powinno być ok.

    paul

  • 3. Data: 2014-02-01 17:52:18
    Od: W <w...@w...pl>

    osa wystukał, co następuje:

> [...]
    > żeby uniknąć odsetek, kar i reklamacji czy jednak karta zostanie
    > spłacona w poniedziałek i nie ma się o co martwić?

    Daj znać, jak się rozwiązało. Chętnie bym skorzystał z PZ bo jednak
    czatowanie i pilnowanie terminów + wklepywanie przelewów zaczyna być
    denerwujące...

  • 4. Data: 2014-02-01 18:16:57
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-02-01 15:25, p...@g...com pisze:
    > Pójdzie ostatniego dnia. Jak na wyciągu masz info, że płatne poleceniem zapłaty to
    powinno być ok.

    Dzięki za informacje. Jak załatwiałem PZ to też wspominali, że na
    wyciągu będzie informacja o PZ. Jednak ja jej nie widzę, mam za to tekst:

    Numer rachunku na który należy dokonywać płatności: ....

    Czy to oznacza że PZ jednak mimo zapewnień CitiPhone nie jest
    uruchomione prawidłowo?

  • 5. Data: 2014-02-01 18:53:58
    Od: gral <n...@e...pl>

    osa napisał(a):

> [...]
    >
    > Numer rachunku na który należy dokonywać płatności: ....
    >
    > Czy to oznacza że PZ jednak mimo zapewnień CitiPhone nie jest

    Być może teraz już jest, ale nie było w dniu wystawienia wyciągu...
    Jak używałem kiedyś PZ to też miałem na wyciągu "płatne poleceniem zapłaty".
    Ja bym chyba jednak zapłacił sam... A jak się pociągnie PZ to je
    odwołasz. To jedno, konkretne obciążenie. Masz do tego bezwarunkowe prawo.

    PG

  • 6. Data: 2014-02-01 19:32:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" lcimo9$6aa$...@d...me

> [...]
    > wysłać kasę w poniedziałek przelewem żeby uniknąć odsetek, kar i reklamacji czy
    jednak karta zostanie spłacona w poniedziałek i

    IMO Citi nie szuka dziury w całym.
    Co więcej -- pozwala raz na jakiś czas na przesunięcie terminu spłaty.

    Gdy ja spóźniłem się ze spłaceniem, napisałem żartobliwy list
    (w trosce o dobrą współpracę itd. -- wzorując się na pisma
    bankowe kierowane do klientów) a za kilka dni Citi zadzwonił
    do mnie i delikatnie wyjaśniłA mi że wystornuje opłatę związaną
    z nieterminową spłatą. I wystornował.

    IMO tak powinno być nie tylko w każdym banku, ale wszędzie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-02-01 19:38:29
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-02-01 18:53, gral pisze:

    > Być może teraz już jest, ale nie było w dniu wystawienia wyciągu...
    > Jak używałem kiedyś PZ to też miałem na wyciągu "płatne poleceniem
    > zapłaty".

    Polecenie było uruchamiane w listopadzie, wyciąg ze stycznia (karta
    leżała odłogiem). Pytałem o to CitiPhone i do braku tekstu się nie
    odnieśli ale twierdzili że w systemie wszystko jest ok i PZ działa.

    > Ja bym chyba jednak zapłacił sam... A jak się pociągnie PZ to je
    > odwołasz. To jedno, konkretne obciążenie. Masz do tego bezwarunkowe prawo.

    I cały czas się ku temu skłaniam, kwota niewielka więc nawet jak pójdzie
    podwójnie to częściowo spłaci bieżące zadłużenie więc tragedii nie
    będzie bo kwota do spłaty raczej symboliczna ;)

    Do tej pory sądziłem że Citi z takim wieloletnim i międzynarodowym
    doświadczeniem w obsłudze KK powinien sobie z tym dobrze radzić ;) Ale
    chyba mają standardowy - jak na warunki w tym kraje - bajzel w systemie
    ;) I sami nie widzą jak on działa i jaki jest stan faktyczny ;)

  • 8. Data: 2014-02-02 02:29:06
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-02-01 12:45, osa pisze:
> [...]
    > żeby uniknąć odsetek, kar i reklamacji czy jednak karta zostanie
    > spłacona w poniedziałek i nie ma się o co martwić?

    U mnie kk Citkowa się spłaca PZ i nie było jak dotąd zgrzytów
    - dzien zamkniecia/splaty mam na 5-go
    w styczniu była to niedziela więc PZ poszło z Citka do BZWBK w piątek 3-go

    Pozdro

  • 9. Data: 2014-02-04 18:18:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" lcr46c$k1k$...@d...me

    > Wysłałem więc przelew, żeby uniknąć zabawy z reklamacjami. Po południu zajrzałem na
    konto a tam PZ wyszło (na pewno po 8.00).

    To teraz zadzwoń i poproś o cofniecie przelewu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-02-04 18:23:41
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-02-01 12:45, osa pisze:
    > Czy ktoś ma praktyczne doświadczenie ze spłatą karty kredytowej Citi
    > przez polecenie zapłaty?

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi!

    W poniedziałek rano PZ nie poszło więc zadzwoniłem do Citi. Po 20
    minutach kombinowania obsługa upierała się, że PZ powinno być w piątek i
    nie wiedzą czemu nie poszło i sugerowali wysłać zapytanie/reklamację
    przez www. Wysłałem więc przelew, żeby uniknąć zabawy z reklamacjami. Po
    południu zajrzałem na konto a tam PZ wyszło (na pewno po 8.00).

    Wniosek: Citi nie wie jak działa u nich PZ tzn. kiedy jest realizowane i
    czy informacja o uruchomionym PZ powinno być na wyciągu (nie mam, a PZ
    działa).

    A myślałem że Citi karty potrafi obsługiwać bez problemów...