  • 1. Data: 2014-01-31 18:49:03
    Temat: Dzwonią z Wyższej Kultury.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Ponieważ w poniedziałek kończą mi się półroczne na 3,6%, dzwoniła dziś
    do mnie "opiekun klienta". Nie wiedziałem, że takową mam. Jestem w
    siódmym niebie z powodu posiadania takiego opiekuna. :)
    Moja opiekun chciała mnie mocno uproduktowić. najpierw w Bankowy
    Papier Wartościowy na dwa lata, a później w tym podobne. A w ogóle to,
    żebym przyszedł do oddziału na rozmowę to z chęcią mi coś wciśnie.
    Zaproponowałem lokatę na takich samych warunkach jak dotychczas, to
    niestety "niedasię". Najwyżej 3,3% na chyba 10 miesięcy. Ale różne inne
    "lokatoniepodobne" to ona z chęcią.

    Delikatnie mówiąc podziękowałem bardzo, bardzo serdecznie.

  • 2. Data: 2014-02-01 05:23:09
    Temat: Re: Dzwonią z Wyższej Kultury.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" lcgnmn$s7u$...@n...news.atman.pl

    > Ponieważ w poniedziałek kończą mi się półroczne na 3,6%,

    Kultura wyższa, ale %% niższe niż merytoryczne?
    (bo merytorycznie do końca roku było czcił ojca i matkę)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'