  • 11. Data: 2013-01-08 17:30:02
    Temat: Re: Sync /PayPal - 20 wisienek
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-07 23:22, xbartx pisze:

    > Jak to nie problem to próbuj, zobaczymy.

    Jak tylko wzbudzę w sobie potrzebę zakupu czegoś w miejscu, gdzie
    zapłacę w PayPal to pewnie spróbuję ;) Mam na to 3 tygodnie więc może
    się uda :)

  • 12. Data: 2013-01-08 19:27:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 08 Jan 2013 17:30:02 +0100, osa napisał(a):

    > Jak tylko wzbudzę w sobie potrzebę zakupu czegoś w miejscu, gdzie
    > zapłacę w PayPal to pewnie spróbuję ;) Mam na to 3 tygodnie więc może
    > się uda :)

    Wątpię żeby się udało, bo po mailu nikt tam Ciebie raczej nie będzie
    identyfikował.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2013-01-08 19:32:53
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-01-08 19:27, xbartx pisze:

    > Wątpię żeby się udało, bo po mailu nikt tam Ciebie raczej nie będzie
    > identyfikował.

    Można tanio PayPalem przekazać komuś kasę transgranicznie. Może się łapie?

    Poza tym - radziłbym obejrzeć "chińskie ebay'e". Sprawdzałem. Warto.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 14. Data: 2013-01-08 19:39:43
    Od: osa <w...@p...fm>

    > Wątpię żeby się udało, bo po mailu nikt tam Ciebie raczej nie będzie
    > identyfikował.

    Zastanawiałem się nad tym i nie znalazłem parametru, po którym PayPal
    mógłby jednoznacznie stwierdzić że mam/miałem u nich już konto. No bo po
    czym?
    - NRB z którego zasilano PP? można mieć kilka...
    - adres korespondencyjny? można wysłać do sąsiada ;) Ale i tak chyba
    adresu się nie podawało
    - telefon czy email? też nie problem...

    więc po czym mieliby stwierdzić, że konto mam/miałem?

  • 15. Data: 2013-02-10 21:14:42
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-07 18:22, JB pisze:
    > Promocja PayPal
    >
    > ZAŁÓŻ KONTO PAYPAL ZINTEGROWANE Z ALIOR SYNC I ZGARNIJ 20 ZŁ

    Na forum mBank ktoś pochwalił się, że ma zwrot więc i ja zalogowałem się
    na paypal... i też mam zasilenie na 20zł z datą 08.02 ;) A konto paypal
    kiedyś miałem ale nawet się na to stare zalogować nie mogłem żeby
    sprawdzić na jakie dane ;)

  • 16. Data: 2013-02-11 15:06:12
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Ciekawostka: na gruperze można płacić paypalem i zjeść np sushi za 8zł :)