eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiŚwieże spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy › Re: Świeże spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy
  • Data: 2019-01-16 16:10:32
    Temat: Re: Świeże spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 16 stycznia 2019 12:17:05 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Produkt dla osob o malym obyciu w swiecie finansów. Od lat istnieja karty bankowe,
    które pozwalają na dokonywanie platnosci na całym swiecie po kursach organizacji
    płatniczych. Teraz marketing inwestuje w slowo "multiwalutowy" i stad ta
    popularnowsc. Ja sam polecam zwykle karty bankowe, gdzie nie trzeba się zastanawiać w
    jakiej walucie się placi :).

    Jakie to karty jakich banków (czy też fintechów)?
    Ile kosztuje ich posiadanie?
    Jak wygląda sprawa zagranicznych bankomatów?