    From: "Adam S." <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Struktura banku...
    Date: Tue, 18 Jan 2005 20:15:43 +0100

    > Znalazłem strukturę, ale centrali..
    > nie poszczególnego banku w oddziale.
    >
    > Pozdrawiam.

    Nie ma specjalnie o czym pisać. Klasyczne oddziały z rozbudowaną strukturą
    spotyka się coraz rzadziej. Nowe oddziały to najczęściej kilka osób których
    głównym zadaniem jest sprzedaż, sprzedaż sprzedaż. Możliwa jest
    specjalizacja na obsługę osób fizycznych i firm /tych mniejszych/ Dodatkowo
    mają wciśniete jakieś elementy związane z kasą i skarbcem /jeżeli są/ oraz
    jakąś uproszczoną analiza kredytowa w przypadku kredytów ewentualnie
    scoring. Plus dyrektor którego faktyczne kompetencje wobec klientów są
    zresztą raczej niewielkie.
    Wiekszość funkcji wyprowadzona jest do wyspecjalizowanych jednostek lub
    departamentow centrali albo zupełnie na zewnątrz. Mam na myśli obsługe
    prawną , informatyczną , administracyjna , ochronę obiektu, związaną z
    obrotem gotówką , księgowością , i analizą kredytową itp itd . I tak to
    pewnie będzie wyglądać

    pozd
    as