  • 1. Data: 2012-01-02 09:54:36
    Temat: Strona Meritum ma awarię
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Czy tylko u mnie nie działa?
    Od paru minut próbuję wejść na stronę logowania i nie pokazuje się
    nawet. 2 godziny temu działało.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-01-02 10:03:21
    Temat: Re: Strona Meritum ma awarię
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > Elo
    >
    > Czy tylko u mnie nie działa?
    > Od paru minut próbuję wejść na stronę logowania i nie pokazuje się
    > nawet. 2 godziny temu działało.

    Już bangla.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-01-02 10:20:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Już bangla.

    A takiego! Już nie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2012-01-02 10:58:26
    Od: " jgor5" <j...@g...pl>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Elo
    >
    > Czy tylko u mnie nie działa?
    > Od paru minut próbuję wejść na stronę logowania i nie pokazuje się
    > nawet. 2 godziny temu działało.

    Niestety, u mnie to samo. Praktycznie od wczoraj nie mogę się poprawnie
    zalogować. Logowanie albo chodzi "jak krew z nosa", albo w ogóle nie chodzi.

  • 5. Data: 2012-01-02 13:40:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 02.01.2012 10:54, Zbynek Ltd. pisze:
    > Elo
    >
    > Czy tylko u mnie nie działa?
    > Od paru minut próbuję wejść na stronę logowania i nie pokazuje się
    > nawet. 2 godziny temu działało.

    Oni tak maja od dawna. Zawsze jak probuje w ciagu dnia to nie dziala i
    zaczyna za kilka minut. A pozniej znow pada.

  • 6. Data: 2012-01-03 08:27:21
    Od: Huncw0t <h...@o...pl>

    W dniu 02.01.2012 11:58, jgor5 pisze:

    > Niestety, u mnie to samo. Praktycznie od wczoraj nie mogę się poprawnie
    > zalogować. Logowanie albo chodzi "jak krew z nosa", albo w ogóle nie chodzi.

    Mam wrażenie że u nich to standard a nie sytuacja awaryjna. Konto mam u
    nich od września jako "drugi" ROR więc bardzo mi to nie przeszkadza, ale
    jakby to był mój ROR podstawowy nie byłbym taki zadowolony.

    --
    Huncwot
    Biuro Podróży - http://www.skladnicawycieczek.pl

  • 7. Data: 2012-01-04 10:19:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > Elo
    >
    > Czy tylko u mnie nie działa?

    Dziś mam deja vu. To jakieś poważniejsze kłopoty:
    "Cannot communicate securely with peer: no common encryption algorithm"
    czy tylko "normalne" (czytaj: powszechne) działanie tego parabanku?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2012-01-04 10:23:44
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> writes:

    > Dziś mam deja vu. To jakieś poważniejsze kłopoty:

    SOA#1
    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)

  • 9. Data: 2012-01-04 11:30:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca napisał(a) :

    > SOA#1