  • Data: 2016-12-02 11:06:21
    Temat: Re: Strażnik Przyszłości NN
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 2 grudnia 2016 09:59:36 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Usługa wg SJP:
    > "wykonywanie pracy służącej bezpośrednio zaspokajaniu potrzeb"
    > O ile "prowadzenie konta" pod to pasuje, to "konto"? :)

    Więc "konto" ma być produktem ?
    Problem tylko w tym, że nie możesz kupić "konta", jedynie usługę "prowadzenia konta".

    Mi wpadło do głowy jeszcze jedno możliwe znaczenie tego "produktu bankowego" - ale
    raczej obrońcy tego stwierdzenia nie będą zachwyceni takim tłumaczeniem ;>
    Bo to jak z Henry'ego Forda - "możesz mieć każdy kolor, jaki chcesz, pod warunkiem,
    że chcesz czarny".
    Więc taki "produkt bankowy", w odróżnieniu od starej, szanowanej instytucji "usług
    bankowych", byłby czymś masowym i nie podlegającym negocjacji - tak, jak rzeczy z
    masowej produkcji. Przy czym oczywiście tańszym, ale nie zawsze tylko o to chodzi.
    Prezes o kontaktach z "bankowcami" (kiedyś to był synonim "móżgowca", teraz raczej
    "sprzedawcy", bo nawet nie "subiekta") mówi tak: "chcę coś od nich, opowiadam, co
    chcę, a oni na to: <<ale my nie mamy takiego produktu>>, a ja wtedy: <<a umiecie
    myśleć ?>>" - tylko że to jest taki ośli most, bo jednak nie umieją, i mimo, że to
    oni spadają z tego oślego mostu, to sprawa i tak nie jest załatwiona :(