eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStrata na wymianie przy zwrocie na karte › Re: Strata na wymianie przy zwrocie na karte
  • X-Received: by 2002:a05:6830:1594:: with SMTP id i20mr1939415otr.188.1567508938086;
    Tue, 03 Sep 2019 04:08:58 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6830:1594:: with SMTP id i20mr1939415otr.188.1567508938086;
    Tue, 03 Sep 2019 04:08:58 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.albasani.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolog
    ne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!o
    24no5838998qtl.0!news-out.google.com!q13ni212qtn.0!nntp.google.com!o24no5838992
    qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 3 Sep 2019 04:08:57 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5d6e3169$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <5d596304$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <qjbqro$l89$1@dont-email.me>
    <5d6e3169$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Strata na wymianie przy zwrocie na karte
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 03 Sep 2019 11:08:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2051
    X-Received-Body-CRC: 2973129026
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:645662
    [ ukryj nagłówki ]

    Czuję w moczu reklamację do reklamacji, przecież ta odpowiedź jest zupełnie nie na
    temat - choć w sumie nie mam pojęcia, w jaki sposób reklamację napisałeś.
    Ale na pewno nie chodziło o nieprawidłowe obciążenie - ono prawidłowe było - tylko o
    zaniżoną kwotę zwrotu.
    I agent rozliczeniowy nie ma tu nic do rzeczy - kwota zwrotu w dolarach się zgadza co
    do centa, problem jest tylko w przeliczeniu na złotówki - więc sprawa do
    banku-wydawcy karty i/lub do visy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1