  • Data: 2019-08-19 17:36:05
    Temat: Re: Strata na wymianie przy zwrocie na karte
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 18 Aug 2019 08:47:33 -0700 (PDT), w
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Są karty, i to darmowe, którymi zapłacisz za granicą - i nikt Cię nie orżnie. Jakie
    - nie chce mi się powtarzać tego, co wałkujemy tu od lat.

    W Getinie też zawsze dostaję mniej zwrotu niż zapłaciłem (płacę w USD).
    Tylko patrząc na daty zwrotu to wydaje mi się, że bank tak kombinuje ze
    zwrotami, aby trafić na dzień z tanią walutą.