    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stracilem zaufanie do mBanku
    Date: Thu, 29 Jan 2004 19:57:50 +0100

    On Wed, 28 Jan 2004 21:28:26 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Użytkownik "Marcin_Zawiedziony" <g...@a...pl> napisał w
    >wiadomości
    >/ciach/
    >
    >Idż wypłacz się mamusi. Czy Ci ludzie powariowali? Nie pasuje nowa toip? No
    >to zamyka sie konto - koniec, kropka. Ale nie - płaczą, biadolą ;-))
    >Przedszkole, czy jak?

    To przeciez calkiem normalne, ze ludzie wyrazaja swoje niezadowolenie z faktu,
    ze ich bank zrobil w bambuko zmieniajac znienacka swoja filozofie bedaca
    podstawa jego dzialania i relacji z klienatami od poczatkow jego istnienia.
    Gdyby tego nie robili bank moglby sadzic, ze postepuje wlasciwie wystawiajac
    zaufanie swoich klientow do wiatru.

    Ciekaw jestem zatem co kieruje malkontentami narzekajacymi na sluszne pretensje
    klientow mBanku?

    Widze tylko 2 potencjalne powody:
    - narzekajacy na narzekajacych jest pracownikiem banku, w szczeglnosci mBanku
    - narzekajacy na narzekajaych lubi byc przekorny, byc kontra wiekszosci, byc
    moze wydaje mu sie wtedy ze jest bardziej cool, stoi na swieczniku, czyms sie
    wyroznia z tego narzekajacego na bank tlumu.

    Na pewno powodem nie jest znuzenie czytaniem takich listow, bo przeciez
    narzekajacym na narzekajacych nikt nie kaze czytac watkow, w ktorych sie
    narzeka na ostatnia niefortunna decyzje mBanku, taka jest zaleta newsow.

    dn