  • Data: 2004-01-29 22:08:31
    Temat: Re: Stracilem zaufanie do mBanku
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mialo byc EOT? ;)

    >Ja wytrzymałam dośc długo. 50 "misiek" wyczerpał moją cierpliwość.
    >Zwłaszcza, że misiek ma wszystko w d.... i zamiast pisać nadal w jednym
    >wątku zakłada kolejny. Ale "miskowi" broń Boże uwagi zwrócić nie można,
    >prawda ;-)))) ?

    No dobra, juz wiem jaki jest trzeci potencjalny powod:
    - opieprzanie "miskow" dla czystej przyjemnosci
    i to jest wlasnie ten powod rzeczywisty.

    >Taaaaak - i co? Głosowanie w mbanku robili nad propozycjami klientów? Czy
    >też raczej popatrzyli na oferty innych banków i policzyli ile nowe produkty
    >mogą dać zarobku?

    Jakich innych, wirtulane w Polsce byly tylko 3 i kazdy z nich mial gorsza
    oferte od mBanku, a zagraniczne banki wirtualne w zdecydowanej wiekszosci w
    dalszym ciagu nie sa rentowne, wiec co, teraz mBank znowu chce byc pierwszy i
    pobic rekord osiagajac w najkrotszym czasie na swiecie (a przynajmniej w
    Polsce) rentownosc (no i dobrze, ale jakim kosztem...). Z tego punktu widzenia
    mBank nie mial na kim sie wzorowac tak naprawde.

    >Słowo "lapidarny" nie oznacza "głupi". Chyba Ci się kartki w słowniku
    >skleiły - lepiej sprawdź, bo popełnisz kolejne "kwiatki".

    lapidarny (słownik wyrazów obcych)
    (łc. lapidarius ?związany z kamieniami? od lapis, -idis ?kamień?) krótki,
    zwięzły, zawierający w kilku słowach całą ważną treść.

    Trudno tresc, ktora jest wyjatkowo glupia okreslic mianem waznej, a tym samym
    lapidarnej. ;P

    >zagladac do
    >nie
    >
    >Nie wiem jak inni, ale akurat niekoniecznie potrzebuję Twoich rad (pewnie
    >jedynie słusznych, co?). Jak Ci się nie podoba "spieprzaj dziadu" w
    >odpowiedzi na biadolenie, to nie czytaj. Zastosuj sie do swoich cennych rad
    >po prostu ;-) .

    Jedynie wskazalem Wam, ze postepujecie nie lepiej a gorzej od "miskow", ktorych
    krytykujecie.

    >Słowo "meritum" jest chyba Ci obce?

    Widze, ze nie widzisz roznicy pomiedzy tymi slowami, szkoda.

    dn