  • Data: 2004-01-29 21:03:03
    Temat: Re: Stracilem zaufanie do mBanku
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    >Normalną reakcją jest też wyrażenie niezadowolenia z powodu 50 wątku o tym
    >samym, bo każdy "misiek" jest dogłębnie przekonany, że to właśnie on
    >najładniej biadoli i ma najlepszy pomysł na "ukaranie" banku.

    Ale biadola na biadolenie "miskow" ciagle te same osoby, a "miski" sie
    pojawiaja ciagle nowe... Ta roznica zmienia zasadniczo geneze tych dwoch
    biadolen. :P Jak to wyglada gdy ta sama osoba po raz n-ty mowi wielce rzeczowe
    "spieprzaj dziadu"?
    A poza tym skad wiesz ile "miski" maja na koncie? Skoro robia duzo przelewow to
    raczej nie maja tylko paru tysiecy, a prawdopodobnie czesto wiecej.

    >Chyba raczej rynek wymusił a kliencki "lament" tylko dopomógł.

    A rynek to niby co jest? Plac targowy? ;) Nie. Klienci wlasnie. ;P

    >Przynajmniej są krótkie i skoro przyznajesz prawo innym do biadolenia, to

    Glupie stwierdzenia czesto sa krotkie. ;P

    >pozostali mają chyba prawo chociaż do krótkiego a treściwego "spieprzaj
    >dziadu" ;-))) .

    Tylko, ze ciagle to slychac od tych samych osob, ktore moglyby nie zagladac do
    watku o temacie "Stracilem zaufanie do mBanku" skoro im sie to narzekanie nie
    podoba.

    >Merytoryczną reakcją na takie "żale" może być tylko propozycja:
    >
    >a.) wypłakania się mamusi
    >b.)skoczenia z mostu
    >c.)targnięcia sie na linę
    >d.) spieprzania (w przypadku dziada ;-)))
    >
    >To tyle. Dla mnie EOT.

    Wprowadzasz nowe znaczenie slowa merytoryczny, moje gratulacje. ;)

    dn