  • Data: 2016-05-27 15:51:59
    Temat: Re: Statystyczny frankowicz
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." m5d51fqy7hmc$....@4...net

    > Wszystkie prawomocne wyroki sadow jak na razie przecza temu zlamaniu.

    Akurat nie jest to prawdą.

    -=-

    Gdyby franki taniały -- framkowicze zapewne nie krzyczeliby, że banki łamią prawo? ;)
    Polacy krzyczeliby, gdyby franki taniały a banki nie udzielałyby kredytów we
    frankach! :)

    -=-

    To, co piszesz, nie jest prawdą. Sąd (zwłaszcza polski sąd, któremu obca jest
    logika czy rzeczywistość -- uzasadnieniem tych słów są moje procesy sądowe)
    zawsze znajdzie sposób na ,,uzasadnienie'' wszelkich absurdów (typu 'plus'
    jest 'minusem', 'wypuklina krążka międzykręgowego kręgosłupa' to 'skolioza
    kręgosłupa') zgodnie z tradycja stalinowską:

    -- dajcie mi człowieka a znajdę na niego paragraf czy artykuł

    -=-

    -- Wysoki Sądzie -- nie pienię się.
    -- Więc kto pieni się?
    -- Mieszanina sody oczyszczonej, kwasu cytrynowego i wody.
    -- Sąd powołał ekspertów od pieniactwa, którzy
    orzekli, że ani kwas cytrynowy, ani soda nie powoduje pienienia.
    -- A po dolaniu wody?
    -- Czy odwołujący się pragnie całą swą duszą powołania eksperta,
    który orzeknie, czy lanie wody może powodować pienienie się?
    -- Proszę powołać, ale proszę też zapytać o to, czy te substancje
    po zmieszaniu dadzą pianę...
    -- Sąd powołał eksperta od lania wody i okazało się, że odwołujący
    jedynie grał na zwłokę. Żadna z ww. substancji nie wywołuje piany,
    zatem odwołujący jest pieniaczem. Przysługuje odwołującemu się
    prawo do Apelacji.
    -- I wpłacenia co łaska?
    -- Oczywiście! Przecież Sąd ciężko pracuje!
    -- A co z brakującym pismem?...
    -- Sąd wyda decyzję w 2 dni po wyroku.
    [później im wyjaśnię, o jakie pismo mi ,,dostojnie wędruje'';
    SO 17 maja br. wydał wyrok, zaś 19 maja br. niejawnie orzekał
    w sprawie odrzucenia zażalenia; coś jakby przepuklina sądowa;
    SO 17 maja wydał wyrok i dobrowolnie przyznał się do tego, że
    dopiero 19 maja rozpatrywał coś, co mogło mieć wpływ na
    przebieg procesu, którego efektem jest wyrok z 17 maja]

    https://www.youtube.com/watch?v=57Z5D_k4DRA

    -=-

    Pocieszę Cię JF ;) -- frankowicze mogą być ratowani przez sądy, lecz
    jeśli Bóg frankowicza ukarał, żaden polski sąd tej kary nie uchyli.
    Podatkami czy jakoś inaczej frankowicze zostaną poratowani, ale IMO
    na niewiele ten ratunek zda się. :)

    Ja nie mam kredytów frankowych, gdyż nie miałem zdolności kredytowych.
    Nie miałem też odwagi -- grania w ciemno. :)

    Mam dwa mieszkania (może i trzy) i wiem, że ich wartość rynkowa nie może
    rosnąć, gdyż Polacy masowo uciekają z kraju osobliwości prawniczych. :)
    500+ jedynie powiększa problem -- i to na różne sposoby. :)

    BTW -- co wówczas, gdy brakuje forsy na 500+?
    Proste -- bogacze (RGiertych i dzieci BKomorowskiego) dostaną, gdyż mają
    łokcie (czyli są prawnikami) zaś biedni odejdą z kwitkiem, zadając sobie
    pytanie typu -- ,,o jakie im zaświadczenia jeszcze chodzi?'''...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_