  • 1. Data: 2016-05-27 11:20:19
    Temat: Statystyczny frankowicz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,147765,20134754,kim-jes
    t-statystyczny-frankowicz-i-jak-splaca-swoj-kredyt-m
    amy.html

    ... splaca swoj kredyt i inne kredyty ktore zaciagnal - tez.

    ma tez wyzsze wyksztalcenie
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kim-jest-frankowiec-
    7232435.html

    J.

  • 2. Data: 2016-05-27 13:24:21
    Temat: Re: Statystyczny frankowicz
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-27 o 11:20, J.F. pisze:

> [...]
    amy.html

    > ... splaca swoj kredyt i inne kredyty ktore zaciagnal - tez.

    Ale to nie zmienia faktu że prawo bankowe zostało złamane i pod postacią
    kredytu hipotecznego sprzedawano instrument spekulacyjny którego
    wszystkie cywilizowane państwa zakazują.
    PRAWO ZOSTAŁO ZŁAMANE.
    Nie potrzeba ustaw ratujących frankowiczów tylko trzeba stosować
    obowiązujące prawo. NIC WIĘCEJ

    I niech sobie GW te wywody w końcu wsadzi... :-)

  • 3. Data: 2016-05-27 13:30:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    bankier.pl pisze tak:

    > ma tez wyzsze wyksztalcenie
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kim-jest-frankowiec-
    7232435.html

    > Tak duży odsetek frankowców z wyższym wykształceniem bardzo źle
    > świadczy o poziomie edukacji finansowej - mamy problemy z
    > umiejętnością oceny ryzyka kursowego

    Nie, mamy problemy gdzie mieszkać a ryzyko ryzykiem.

    > dokładnym zrozumieniu umów kredytowych oraz prognozą ewentualnych
    > zagrożeń odnośnie do zachowania ciągłości dochodów.

    Zawinąć się można w dziesięć minut. W ten sposób myśląć nikt by nie
    wziąl kredytu.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-05-27 13:33:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2016 13:24:21 +0200, z napisał(a):
> [...]
    > wszystkie cywilizowane państwa zakazują.
    > PRAWO ZOSTAŁO ZŁAMANE.
    > Nie potrzeba ustaw ratujących frankowiczów tylko trzeba stosować

    Wszystkie prawomocne wyroki sadow jak na razie przecza temu zlamaniu.

    A instrumenty spekulacyjne jak najbardziej sa w sprzedazy, wiec o
    jakim zakazie mowisz ?

    J.

  • 5. Data: 2016-05-27 13:39:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-27 o 13:33, J.F. pisze:

    > Wszystkie prawomocne wyroki sadow jak na razie przecza temu zlamaniu.

    Jak na razie :-)

    > A instrumenty spekulacyjne jak najbardziej sa w sprzedazy, wiec o
    > jakim zakazie mowisz ?

    Nie rżnij głupa albo sobie wygooglaj :-)

  • 6. Data: 2016-05-27 14:30:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 maja 2016 13:29:55 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

> [...]
    Odpisze tu bo orginalnego postu nie widze
    Odnośnie zrozumienia umów bankowych
    To wszystko na łbie stoi- np umowe konta w Raiiffeisen liczy 9stron drobnym drukiem
    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3039
    5128/Wz%C3%B3r+umowy+zawieranej+na+odleg%C5%82o%C5%9
    B%C4%8725.01.pdf
    do tego 31 stron regulamin
    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3818
    5428/RPOL_O_003_1511_01_INT_REGULAMIN_KONTA_OSOBISTE
    GO+17+11+15.pdf

    40stron dla prostego produktu jakim jest ROR to i nie dziw się że ludzie nie mają
    szans zrozumieć banksterskich umów.
    A to tylko zwykły ROR

  • 7. Data: 2016-05-27 14:34:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 maja 2016 14:30:43 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    GO+17+11+15.pdf

    > 40stron dla prostego produktu jakim jest ROR to i nie dziw się że ludzie nie mają

    Zapomniałem jeszcze o 13 stronicowej tabeli op[łat i prowizji
    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3610
    2034/Tabela+oprocentowania%2c%20op%C5%82at%2c%20prow
    izji+i+limit%C3%B3w+w+Raiffeisen+Bank+Polska+SA+od+1
    1.03.2016new.pdf
    Może jeszcze o czymś zapomniałem
    Strona wymarzonego konta z dokumentami- kilkanascie pozycji- jak to wszystko do kupy
    złożysz to taka grubsza ksiażka wyjdzie.
    http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ko
    nta-osobiste/wymarzone/-/article/tab/Dokumenty

  • 8. Data: 2016-05-27 14:38:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-27 o 14:34, Kris pisze:

> [...]
    kupy złożysz to taka grubsza ksiażka wyjdzie.
    > http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ko
    nta-osobiste/wymarzone/-/article/tab/Dokumenty

    Teraz jest pytanie czy robią to specjalnie czy ktoś im każde.
    A może to z głupoty? ;-)

  • 9. Data: 2016-05-27 14:52:06
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 05/27/2016 08:24 PM, z wrote:

> [...]
    > kredytu hipotecznego sprzedawano instrument spekulacyjny którego
    > wszystkie cywilizowane państwa zakazują.

    To jest oczywistą nieprawdą - nie znam państwa, w którym kredyty
    walutowe są zakazane.

    A wyciągając wnioski z nieprawdy, można wysnuć dowolną bzdurę, nawet to,
    że 2 + 2 = 5.

    Zauważ, że kredyty w CHF były na sporą skalę udzielane w wielu innych
    państwach, np. w Austrii, Chorwacji, na mniejszą skalę we Francji i w
    Niemczech.
    Chociaż tam nie było takiego parcia na te kredyty, bo walutą jest EUR,
    więc kredyty są wyjątkowo nisko oprocentowane (w Chorwacji waluta jest
    bardzo mocno powiązana z EUR i w kurs się mało co zmienia), w stosunku
    do kredytów w PLN w Polsce.

    No ale jak przysłowie głosi, Polak głupi przed szkodą, jak i po szkodzie
    - a i po szkodzie nie przyzna się, że głupi, tylko stara się zrzucić
    winę na cyklistę, wegetarianina, czy kto tam się nawinie.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 10. Data: 2016-05-27 15:10:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 May 2016 21:52:06 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):
> [...]
    > Chociaż tam nie było takiego parcia na te kredyty, bo walutą jest EUR,
    > więc kredyty są wyjątkowo nisko oprocentowane

    A i skoki kursow CHF mniejsze, to i problem znikomy.

    >(w Chorwacji waluta jest
    > bardzo mocno powiązana z EUR i w kurs się mało co zmienia)

    A to akurat zawsze moze sie zmienic.

    Co prawda jak widac - ryzyko walutowe potraafi nawet Grekom zajrzec w
    oczy :-)

    J.