  • 1. Data: 2013-12-01 11:54:10
    Temat: Stary interface Mbanku
    Od: Olo <j...@w...pl>

    Powiedzcie mi, jest jeszcze możliwość włączenia gdzieś starego interface
    mbanku, gdyż po zalogowaniu od dzisiaj mam tylko nowy :(
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2013-12-01 11:58:13
    Temat: Re: Stary interface Mbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 01 Dec 2013 11:54:10 +0100, Olo napisał(a):

    > Powiedzcie mi, jest jeszcze możliwość włączenia gdzieś starego interface
    > mbanku, gdyż po zalogowaniu od dzisiaj mam tylko nowy :(

    Ja mam w zakładkach
    https://www.mbank.com.pl/

    klikam raz i pojawia się wybór nowy/stary klikam drugi raz (w zakładkę
    oczywiście) mam wszystko po staremu.

    Xenocide

  • 3. Data: 2013-12-01 12:12:01
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-12-01 11:58, xbartx pisze:

    > Ja mam w zakładkach
    > https://www.mbank.com.pl/
    >
    > klikam raz i pojawia się wybór nowy/stary klikam drugi raz (w zakładkę
    > oczywiście) mam wszystko po staremu.

    Dzięki działa. Logując się przez stronę http://www.mbank.pl/ wchodzi się
    do tego nowego .... bez komentarza

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 4. Data: 2013-12-01 12:44:54
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki działa. Logując się przez stronę http://www.mbank.pl/ wchodzi się
    > do tego nowego .... bez komentarza

    Jak już wybierzesz, ze mBank to potem jest napis: "Kliknij aby przejść do
    starego..."
    Trzeba w ten napis kliknąć.
    P.G.

  • 5. Data: 2013-12-01 12:45:28
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-12-01 11:54, Olo pisze:
    > Powiedzcie mi, jest jeszcze możliwość włączenia gdzieś starego interface
    > mbanku, gdyż po zalogowaniu od dzisiaj mam tylko nowy :(

    Pod miejscem na hasło masz link do starego interface

    marcin

  • 6. Data: 2013-12-01 13:17:14
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2013-12-01 12:45, Chocobo pisze:

    > Pod miejscem na hasło masz link do starego interface
    >
    > marcin

    Dzięki teraz widzę, ale wcześniej się na nich tak wkurzyłem, że chyba mi
    się na oczy rzuciło.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 7. Data: 2013-12-01 20:28:59
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki działa. Logując się przez stronę http://www.mbank.pl/ wchodzi się
    > do tego nowego .... bez komentarza

    poniżej (pod "zaloguj") jest link: "Kliknij aby przejść do strony logowania
    do starej wersji systemu"

  • 8. Data: 2013-12-01 20:32:36
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "vvvvvv" <w...@p...de> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > poniżej (pod "zaloguj") jest link: "Kliknij aby przejść do strony
    > logowania do starej wersji systemu"

    najpierw odpowiedziałem, potem przeczytałem dalsze wiadomości w wątku -
    przepraszam

  • 9. Data: 2013-12-01 20:41:51
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-12-01 13:17, Olo pisze:

    > Dzięki teraz widzę, ale wcześniej się na nich tak wkurzyłem, że chyba mi
    > się na oczy rzuciło.

    To specjalnie tak zrobione, żeby mogli się bronić, że jest możliwość
    wyboru, ale żeby nikt nie korzystał :) Wcześniej też korzystałem z
    metody podwójnego kliku w zakładkę, ale przestało mi działać. Musiałem
    więc się przyjrzeć :)

    marcin

  • 10. Data: 2013-12-03 02:33:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>