  • 1. Data: 2013-11-30 20:09:28
    Temat: Jak zabronić bankowi wydzwaniania do mnie z ich ofertami (m-Bank)?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy jest jakiś sposób, żeby się odczepili ode mnie raz i na dobre?

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-11-30 20:59:02
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Czy jest jakiś sposób, żeby się odczepili ode mnie raz i na dobre?
    Jest - werbalny podczas rozmowy.
    WOJO

  • 3. Data: 2013-11-30 21:39:30
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Czy jest jakiś sposób, żeby się odczepili ode mnie raz i na dobre?

    Wycofać zgodę na przetwarzanie danych do celów marketingowych.
    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2013-11-30 22:21:51
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    Skąd wiesz że to mbank dzwoni? Bo tak mówią?
    Ja pytam o hasło "hobby" i okazuje się że nie są z mbanku, kłamczuszki ;-)

  • 5. Data: 2013-11-30 22:55:12
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 30 Nov 2013 20:09:28 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Czy jest jakiś sposób, żeby się odczepili ode mnie raz i na dobre?

    było na innej grupie, pomysł nie jest mój, ale go tu powtórzę bo dobry i
    skuteczny, jak chcesz kogoś spławić to powiedz: "chwileczkę, za moment
    wracam" i odłóż telefon nie przerywając połączenia, ewentualnie zawieś i
    wróć do swoich czynności

    po kilku takich akcjach profesjonalne firmy telemarketoidowe odnotują sobie
    przy Twoim nr telefonu odpowiednią notatkę i więcej Twojego numeru nie
    wybiorą.
    Oni nie mają czasu na jałowe wiszenie na słuchawce.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/Mokotow/index.php

  • 6. Data: 2013-12-01 02:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@t...maila napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Skąd wiesz że to mbank dzwoni? Bo tak mówią?
    > Ja pytam o hasło "hobby" i okazuje się że nie są z mbanku, kłamczuszki
    > ;-)

    Co masz na mysli?
    Jakie hasło?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 7. Data: 2013-12-01 09:50:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 30 Nov 2013 22:55:12 +0100, "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)"
    <a...@m...www.pl> wrote:
> [...]
    moment
    > wracam" i odłóż telefon nie przerywając połączenia, ewentualnie

    Nie każdy może pozwolić sobie na zablokowanie telefonu na pół
    godziny... A właśnie, ile minut wytrzymają?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2013-12-01 11:21:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:01122013.699F39CE@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail b...@t...maila napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:

    > Co masz na mysli?
    > Jakie hasło?

    No pewnie żadnego włąśnie nie ma i dzwoniący głupieje na pytanie. Jakby był
    z banku, to by wiedział, że nie ma i mówił, ze nie ma. A tak, to pewnie
    ściemnia.

  • 9. Data: 2013-12-01 12:01:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 01 Dec 2013 09:50:40 +0100, Marek napisał(a):

    > Nie każdy może pozwolić sobie na zablokowanie telefonu na pół godziny...
    > A właśnie, ile minut wytrzymają?

    Pamiętam, że w niektórych pre-paid jest taki bonus, że za 1 minutę
    rozmowy przychodzącej masz dodatkowo jedną minutę do wydzwonienia czy
    jakoś tak (2:1) więc takie odkładanie może przynosić "dodatkowe"
    profity ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2013-12-01 13:07:10
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > rozmowy przychodzącej masz dodatkowo jedną minutę do wydzwonienia czy
    > jakoś tak (2:1) więc takie odkładanie może przynosić "dodatkowe"

    Był, ale się skończył, choć... nie do końca. Kto uaktywnił odpowiednio
    wcześnie, to ciągle ma.
    --
    Grzexs