  • 1. Data: 2013-11-30 22:46:29
    Temat: Przelewy wewnętrzne nie chodzą w dni wolne
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Najlepiej obrazuje to tabelka blukeszu:
    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    te banki, gdzie jest 3xTAK to OK,
    szacunek dla tych banków

    ale
    Bank Pocztowy 06:00-17:30
    BPH 06:00-20:30
    a najlepszy jest chyba
    Invest Bank 10:00-17:30
    i nie lepszy
    Millennium Bank 08:00-17:30

    ciekawe, jaki w tym interes ma Bank, aby nie być dostępnym 7/24/365

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album4/tarchomin/index2.php

  • 2. Data: 2013-12-01 08:37:49
    Temat: Re: Przelewy wewnętrzne nie chodzą w dni wolne
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-11-30 22:46, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:
    > Najlepiej obrazuje to tabelka blukeszu:
    > https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki

    masz zgodę BM na rozpowszechnianie tej tajnej tabelki? ;-)))
    "Kopiowane, rozpowszechniane i wykorzystywanie, bez zgody spółki Blue
    Media z siedzibą w Sopocie, jest zabronione."

    > ciekawe, jaki w tym interes ma Bank, aby nie być dostępnym 7/24/365

    overnight?

    --
    radar

  • 3. Data: 2013-12-01 09:29:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    radar <_sara_@_post_._pl_> writes:

    > masz zgodę BM na rozpowszechnianie tej tajnej tabelki? ;-)))
    Ale on jej nie rozpowszechnił.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2013-12-01 10:14:21
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-01 08:37, radar pisze:

    > masz zgodę BM na rozpowszechnianie tej tajnej tabelki? ;-)))
    > "Kopiowane, rozpowszechniane i wykorzystywanie, bez zgody spółki Blue
    > Media z siedzibą w Sopocie, jest zabronione."

    Przecież on nie rozpowszechnia, a jedynie do niej odsyła.

    > overnight?

    Dla przelewów wewnętrznych???

    Jedyne IMHO wytłumaczenie, to, że oszczędzają na etacie nadzorcy
    serwerowni. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-12-01 16:26:07
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@1...pl>

    Dnia Sun, 01 Dec 2013 09:29:31 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ale on jej nie rozpowszechnił.
    > KJ

    tylko za darmo bez ich zlecenia zareklamował ich usługi.
    tabelka ta powinna byc dostępna dla klientów czyli po zalogowaniu jesli juz
    tak pilnie jej strzegą

  • 6. Data: 2013-12-01 16:40:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Karol Misiukiewicz <k...@1...pl> writes:

    > tylko za darmo bez ich zlecenia zareklamował ich usługi.
    > tabelka ta powinna byc dostępna dla klientów czyli po zalogowaniu jesli juz
    > tak pilnie jej strzegą
    Że jak?

    Mam wrażenie, że ktoś tu nie do końca rozumie prawo autorskie (i być
    może ustawę o bazach danych)
    A poza tym, jak POTENCJALNY klient miałby się wtedy zorientować czy
    BlueMedia mu podpasuje czy nie?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 7. Data: 2013-12-02 08:08:16
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    nawet przelew wewnętrzny z BPH do BPH zlecony 28.11.2013 z datą realizacji
    2.12.2013 o godzinie 8:07 jezcze nie został w wykonany, status ma
    "przyszły"