  • 11. Data: 2005-09-09 21:25:54
    Temat: Re: Stanowisko mBanku w sprawie artykułu
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2005 22:19:27 +0200,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:

    > A w jaki sposob ktos ma poznac moj numer klienta (to niby jest jeszcze
    > mozliwe w jakis sposob) oraz moj telekod (to juz raczej mozliwe nie jest) ??
    Obsługa centralki w pracy może podsłuchać. Po prostu. Szczyle włamujące
    się do do skrzynek TPsa takoż.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 12. Data: 2005-09-09 21:37:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Obsługa centralki w pracy może podsłuchać. Po prostu. Szczyle włamujące
    > się do do skrzynek TPsa takoż.

    Ja od jakichs 3 lat uzywam wylacznie telefonu komorkowego. A przy
    obecnych cenach to wydaje sie to najbardziej korzystne chyba dla kazdego
    (abo za telefon w TPSA, czyli 0 minut = 80 minut w najnowszej promocji
    Ery). Czy cos mi grozi? Telekod nie jest zapisany nigdzie, istnieje
    tylko w moim umysle i w systemie bankowym.

    Łaczenie sie z bankiem z pracy, gdzie kots moze podsluchac, to pomysl
    tak samo dobry jak laczenie sie z bankiem z nieznanej cafejki internetowej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-09-09 21:44:05
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 9 Sep 2005 11:52:37 +0000 (UTC), "Paulina Rutkowska"
    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Odnosząc się do artykułu&#8222;mKradzież z łódzkiego banku&#8221;, który ukazał się
    >dniu 08.09.2005r na łamach Dziennika Łódzkiego autorstwa Mariusza Gossa,
    >pragnę przedstawić stanowisko mBanku w tej sprawie.

    mBankowi można trochę zarzucić, np. oprocentowanie dawno nie jest już
    tak konkurencyjne jak w pierwszych latach działalności albo to, że
    wprowadzono płatne przelewy, ale, kurczę, pokażcie mi drugi taki bank,
    który oficjalnie wypowiada się na pbb :)

    PG

  • 14. Data: 2005-09-09 21:45:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2005 23:37:35 +0200,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    [...]
    Ilu jest takich jak Ty ? Zwłaszcza, że obecnie TPsa jak i TELE 2 dają
    abonamenty ze sporą ilością "darmowych" minut.
    Poza tym podsłuch na centrali (tym razem operatara) jak kolwiem (o
    wiele) mniej prawdopodobny, nie jest niemożliwy.
    Dalej: czy wystarczyłoby ci zabezpieczenie takie jak w KB lub millennium
    ? A jeśli nie to dlaczego wystarcza Ci takie (a nawet słabsze) w mBanku
    (przez telefon) ?

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 15. Data: 2005-09-09 21:50:25
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Fri, 09 Sep 2005 21:44:05 GMT g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) wrote:

> [...]
    > wprowadzono płatne przelewy, ale, kurczę, pokażcie mi drugi taki bank,
    > który oficjalnie wypowiada się na pbb :)

    półoficjalnie, mail nie wyszedł z domeny mbanku.

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > Trauma S/N: 0x000000C2

  • 16. Data: 2005-09-09 21:58:09
    Od: r...@m...com.pl (Tajnos Agentos)

    On Fri, 9 Sep 2005 23:50:25 +0200, Rafał Krupiński
    <r...@m...com> wrote:

    >półoficjalnie, mail nie wyszedł z domeny mbanku.

    nie przeszkadza mi to - zerknij na mojego emaila, myslisz ze wyszedl z
    domeny mbanku? :)

    PG, klient only

  • 17. Data: 2005-09-09 22:07:43
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Fri, 09 Sep 2005 21:58:09 GMT r...@m...com.pl (Tajnos Agentos) wrote:

    > nie przeszkadza mi to - zerknij na mojego emaila, myslisz ze wyszedl z
    > domeny mbanku? :)
    >
    > PG, klient only

    no dobra :) w źródłach posta coś tam jest o bre :)

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > Trauma S/N: 0x000000C4

  • 18. Data: 2005-09-10 06:01:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Ilu jest takich jak Ty ? Zwłaszcza, że obecnie TPsa jak i TELE 2 dają
    > abonamenty ze sporą ilością "darmowych" minut.

    Nie wiem, nie prowadze statystki. Dla mnie numer stacjonarny i tak jest
    zbedny bo chyba bym korzystal z niego tylko, wtedy kiedy
    odpoczywam/relaksuje sie w domu (czyli i tak bym go ni uzywal). Zalety
    telefonu komorkowego sa dla mnie bardzo duzo, a telefon stacjonarny nie
    ma dla mnie zadnych zalet.

    > Poza tym podsłuch na centrali (tym razem operatara) jak kolwiem (o
    > wiele) mniej prawdopodobny, nie jest niemożliwy.

    Teoria spisku? Torturami tez moga przeciez wydobyc ze mnie haslo.

    > Dalej: czy wystarczyłoby ci zabezpieczenie takie jak w KB lub millennium
    > ? A jeśli nie to dlaczego wystarcza Ci takie (a nawet słabsze) w mBanku
    > (przez telefon) ?

    Traktuje to rozwiazanie jako awaryjne i dobrze, ze ono istnieje. Kiedys
    w Citi byly jakies pseudo zabezpieczenia - pytania ("ila ma pan u nas
    lokat w euro"), ktore moim zdaniem nie chronily przed niczym bo byly
    dosyc latwe do odgadniecia (przynajmniej w kontekscie zwyklego czlowieka
    z ulicy). Czasem moze sie zdarzyc, iz bede musial dokonac operacji nie
    majac przy sobie hasla jednorazowego. mBank nie ma takich placowek,
    gdzie np na dowod bede mogl podjac jakas wieksza/mniejsza gotowke i
    wtedy co, mam prosic ludzi na ulicy o pozyczke?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2005-09-10 06:21:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Sep 2005 08:01:34 +0200,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    [...]
    > Nie wiem, nie prowadze statystki. Dla mnie numer stacjonarny i tak jest
    > zbedny bo chyba bym korzystal z niego tylko, wtedy kiedy

    *dla Ciebie*, zważ jednak, że nie jesteś jedynym klientem tego banku.
    > gdzie np na dowod bede mogl podjac jakas wieksza/mniejsza gotowke i
    > wtedy co, mam prosic ludzi na ulicy o pozyczke?
    Nie. Tak zaplanować żeby to nie było potrzebne.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 20. Data: 2005-09-10 06:27:19
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > A nie prościej przesyłać hasło jednorazowe na komórkę sms-em?

    Ze stacjonarnego nic nie załatwię ?

    Jeżeli zostawi się zalatwianie ze stacjonarnego bez zabezpieczenia, to
    mimo ze na komórki będzie wysyłany sms nie zmienimy poziomu
    bezpieczeństwa i cała sprawa nie ma sensu. Chyba że prestiżowy jak
    kary chipowo-paskowe.

    MichalL