  • 1. Data: 2003-12-20 22:21:00
    Temat: Re: Sprawdzone... (bylo: Zlecenia a dni wolne (VW))
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    20 Dec 03 13:46, A_Zet pisal do All:

    AZ> From: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    AZ> Okazuje sie, ze VW olewa takie drobiazgi, jak dni wolne, podczas gdy
    AZ> my sie tu zastanawialsmy, czy realizuje zlecenia przed- czy tez po-
    AZ> terminie, gdy ten wypada w dzien wolny.

    Realizują płatność w pierwszy dzien roboczy _PO_ terminie (jesli ten wypada w
    dzien wolny).
    - Płatność (n.p.:) na 1.05.04 zostanie wykonana 4.05.04 (o ile bedą środki).
    Do tej pory nie udało mi się precyzyjnie ustalic co sie stanie jesli 1.05 nie
    bedzie środków a 4.05. będą...

    - Dla tych, ktorzy powątpiewaja w mozliwość zasilenia komta pomiedzy 1-3.05 mam
    podpowiedź: - zapada lokata.

    - Zamiast rozwiazywac takie zagadki wole robic przelewy.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 2. Data: 2003-12-22 08:16:08
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Mariusz Mroczkowski"
    <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> napisał w wiadomości

> [...]
    środki).
    > Do tej pory nie udało mi się precyzyjnie ustalic co sie stanie jesli 1.05

    Ależ to jest proste. Realizuje dyspozycję zgodnie z oczekiwaniami klienta -
    DANEGO dnia. Wtedy też rachunek jest obciążany, przelew jest księgowany.
    To, że _wychodzi_ on eliksirem w najbliższy dzień roboczy - to inna sprawa,
    nie mająca wiele wspólnego z tematem.

    Jeśli nie będzie środków w dniu wykonania zlecenia - nie zostanie ono
    wykonane. Po prostu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 3. Data: 2003-12-24 10:06:47
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
> [...]
    księgowany.
    > To, że _wychodzi_ on eliksirem w najbliższy dzień roboczy - to inna

    to jest proste ale dla durnego programu.
    Kiedyś programy byly inteligentniejsze - w takim np Banku Zachodnim
    lub Gdanskim Zorba wiedziala kiedy jest nastepny dzien roboczy (i
    mozliwy elixir)
    i wypuszczala zlecenia w ostatnim dniu przed dniem wolnym.
    System w samym WBK byl jeszcze przyjemniejszy bo przy kazdym zleceniu
    deklarowales czy w razie czego wysylac przelew przed czy po dniu
    wolnym - obecnie durne komputery maja klienta gdzies - zdejmuja z
    rachunku w dzien wolny a wysylaja jak nadejdzie roboczy.
    Ja dziekuje za taka prostote - ja chce miec wybor!
    *** blad ***