  • 1. Data: 2002-09-04 17:59:29
    Temat: Sprawdzanie CVC2
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witam,
    Kiedys byla tu dyskusja o tym ktore sklepy itp sprawdzaja CVC2 przy IO.
    Informuje wiec, ze ostatnio placilem za konto w home.pl, podalem zly kod i
    przeszlo bez zadnego szemrania. Poza tym interfejs do oblslugi platnosci juz
    gdzies widzialem, nie wiem tylko gdzie bo zakupy w polskich sklepach robie
    baaardzo rzadko. W sumie to chyba 1 raz sie zdecydowalem i byla to
    ksiegarnia www.e-link.com.pl. Niestety nie zwrocilem uwagi kto ich
    obslugiwal i czy home korzystal z tego samego rozwiazania. Ale na 99% tak.
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

  • 2. Data: 2002-09-05 06:21:55
    Temat: Re: Sprawdzanie CVC2
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Sep 04, 2002 at 07:59:29PM +0200, Konlin wrote:

> [...]
    > ksiegarnia www.e-link.com.pl. Niestety nie zwrocilem uwagi kto ich
    > obslugiwal i czy home korzystal z tego samego rozwiazania. Ale na 99% tak.

    Przeciez to nie sklep sprawdza cvv ale bank wydawca karty. Dla
    przykladu citki (visa) ich nie sprawdzaja, ale juz multi sprawdza.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-09-05 07:00:20
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Przeciez to nie sklep sprawdza cvv ale bank wydawca karty. Dla
    > przykladu citki (visa) ich nie sprawdzaja, ale juz multi sprawdza.

    Polimeryzowalbym. Placilem karta Multi przez CitiConnect - obojetne jest,
    jaki CVV2 tam wpiszesz - transakcja przechodzi.

    Pzdr,

    M.

  • 4. Data: 2002-09-05 07:36:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in message
    > Polimeryzowalbym. Placilem karta Multi przez CitiConnect - obojetne jest,
    > jaki CVV2 tam wpiszesz - transakcja przechodzi.

    AFAIK dla kart Multi możesz albo podać prawidłowy kod albo go nie podać.
    Chociaż może Citi coś tu miesza :-)

    K. Kowalski